Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Bekijk bijlage 363761Het komt omdat de inhoud lijkt op een datum maar is gewoon tekst dus gaat de sortering op de eerste getallen.
Hallo,
Bijlage is helaas niet te openen.
Nee, dat is een afbeelding en daar kunnen we niets mee.
Kies > Aangepast sorteren... > Kolom A
Je luistert of leest niet. Jouw data is opgeslagen als TEKST en niet als DATUM. Het ziet er misschien uit als een datum maar het is dus tekst. Dit betekent dat het eerst weer een getal moet worden voordat je op datum kunt sorteren (met PQ, functie datumwaarde, plakken speciaal, converteren o.i.d.)
Dat weet ik niet. Een professional zal het ook wel niet snappen. Maar goed. Harry legt het netjes uit. Ik ga me er verder niet druk om maken.En hoe moet ik als leek dat snappen?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.