Fout 0x80070643

Status
Niet open voor verdere reacties.

JIRKO

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
Berichten
261
Hallo,
Heb per ongeluk de de laptop met Windows 10 tijdens de update onderbroken.
Dan zie ik steeds 0x80070643 als fout. Wat is aan te doen?
Ben 83 en heb problem om een oplossing te finden.
Bedankt voor Uw hulp.
Groetjes, Jirko
 
Probeer het volgende eens

Op uw toetsenbord drukt zowel op de Windows-toets + de R-toets om het vak Uitvoeren te openen.
Plak daar services.msc in dit vak en druk op de knop Enter.
Klik op Windows Installer (scroll naar beneden) en dan in het tablad Actie druk op de knop Opnieuw Starten
 
Hallo djutoch,
Bedankt voor je snelle reactie, maar het heeft helaas niet geholpen.
Heb gedaan wat je geschrijven hebt maar na het indrukken van knop
Op nieuw opstarten gebeurt niets.
 
Ook na het handmatig opstarten wordt Fout 0x80070643 gemeld.
 
Heb je hier wat aan?
 
Sorry, maar die procedure is te ingewikkeld en ik durf het niet.
 
In het zoekvak typ > Herstel... en kies dan Herstelpunt maken > Die openen/activeren en kies > Systeemherstel en kijk of er een Aanbevolen herstelpunt is > Volgende etc.
 
Ik voel met je mee Jirko. Ik heb hetzelfde probleem sinds de laatste update, en ik heb allerlei herstelpogingen doorlopen (scans en reinstalls en opnieuw registreren van services, fix-programma's, verwijderen update-mappen, qmrg.dat bestanden enzovoort), en ik zit ook met de handen in het haar. Zelf gebruik ik overigens Eset, en Windows Defender is uitgeschakeld.
 
Probeer Systeemherstel > post 9.
 
Dat begrijp ik niet. Ik bedoel geen Systeemkopie maar een Herstelpunt van Windows en die zijn juist voor dergelijke situaties bedoeld.
 
Dat begrijp ik niet. Ik bedoel geen Systeemkopie maar een Herstelpunt van Windows en die zijn juist voor dergelijke situaties bedoeld.
Ik gebruik geen herstelpunten. Ik maak regelmatig een totale hdd backup op een externe hdd en bij problemen laadt ik een van de recentste werkende images. Werkt prima.
 
Wat je nu doet is het Jirko alleen maar moeilijk maken. Ik adviseer Jirko een Systeemherstelpunt terug te zetten. Dit lijkt mij voor iemand die 83 is nog wel te doen.
 
Ben 83 en heb problem om een oplossing te finden.

@Wordfeud
Met dank voor de informatie. Het lijkt mij duidelijk dat Jirko de update heeft uitgevoerd anders had hij dit probleem niet. Negeren van die update is dan niet aan de orde. Hij schrijft > updaten onderbroken en dat maakt de zaak wellicht gecompliceerder. Herstelpartitie en bitlocker lijkt mij dat Jirko die begrippen niet eens kent. Maar goed, jij geeft algemene informatie. Concreet zeg jij tegen Jirko, wacht maar af want Microsoft werkt aan een oplossing.
@JIRKO
Jirko ben je in staat een Systeemherstelpunt terug te zetten doe dat dan.

Volg anders het advies van Aar in post 8.
 
Hoe kom je bij de herstelpunten? Toets de WIN-toets + R > typ daar rstrui.exe > Enter en Maak een keuze
 
Is een onderbroken update niet opnieuw op te starten...? ik probeer maar wat?
 
@Wordfeud
Met dank voor de informatie. Het lijkt mij duidelijk dat Jirko de update heeft uitgevoerd anders had hij dit probleem niet. Negeren van die update is dan niet aan de orde. Hij schrijft > updaten onderbroken en dat maakt de zaak wellicht gecompliceerder. Herstelpartitie en bitlocker lijkt mij dat Jirko die begrippen niet eens kent. Maar goed, jij geeft algemene informatie. Concreet zeg jij tegen Jirko, wacht maar af want Microsoft werkt aan een oplossing.
@JIRKO
Jirko ben je in staat een Systeemherstelpunt terug te zetten doe dat dan.

Volg anders het advies van Aar in post 8.
HaLLO Senso,
Heb je advies opgevolgd, maar zie ik deze melding. Wat nu?Foutmelding.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan