• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Urenregistratie chauffeurs

Status
Niet open voor verdere reacties.
P.S. Als je een geopend bestand probeert te zippen, mooi pech:D

Ad , rechts klik op de picto van je bestandje > dan kopieren naar > gecomprimeerde map , zo doe ik dit altijd ook als het bestandje geopend is .

Ad , rechts klik op de picto van je bestandje > dan kopieren naar > gecomprimeerde map , zo doe ik dit altijd ook als het bestandje geopend is .

Dat moet je mee eens uitleggen trucker10.
Ik kan het nergens vinden.
Het pictogram in versie 2003 (links boven) luistert niet bij mij naar "Kopiëren naar".

Dat moet je mee eens uitleggen trucker10.
Ik kan het nergens vinden.
Het pictogram in versie 2003 (links boven) luistert niet bij mij naar "Kopiëren naar".

Beste Harry , met het picto bedoel ik de opgeslagen werkmap(jes) zie v.b. als je daar rechtskilk doet > kopiëren naar > Gecomprineerde map .

Bijlagen

• picto excel.jpg
    picto excel.jpg
    7,1 KB · Weergaven: 49
  • picto_excel.jpg
    picto_excel.jpg
    27,6 KB · Weergaven: 51
Laatst bewerkt:
Hallo Allemaal, dit was precies wat ik wou, alleen zou ik het ook nog graag over de andere kolommen willen zien.
Ik heb geprobeerd het zelf te doen, maar ik begrijp niet veel van de door jullie gebruikte formules.:o:mad:
Ik hoop dat jullie er nog een keer willen induiken. Waarvoor mijn hartelijke dank:thumb:
Groetjes Wilma.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hallo Wilma,

Ik ben er even weer ingedoken, en heb enig uitleg in het bestandje geplaatst.
De kolommen F, G, en H van elke week mogen wat mij betreft verwijderd worden.
Het uitrekenen van overuren gebeurd toch op basis van uren boven de 160 uur/4wk volgens de CAO, en niet per dag.

Het is alleen maar een voorstel hoor, en zeker geen kritiek. ;)

Bijlagen

Ja Harry, je hebt helemaal gelijk. Ik ga die kolommen verwijderen. Als er dan nog een vraag overblijft mag ik dan nog een keer een beroep op je doen?
Bedankt hoor:thumb:

Ja Harry, je hebt helemaal gelijk. Ik ga die kolommen verwijderen. Als er dan nog een vraag overblijft mag ik dan nog een keer een beroep op je doen?
Bedankt hoor:thumb:

Geen probleem. ;)

Hallo, ik heb nog een probleempje, als ik in de kolommen vebl.kn en nachtverg. en reiskosten waarden invul dan komt het in het laatste blad (periode4) niet goed over.
b.v. Ik vul in € 7.13 en dan staat er ingevuld 7.1/8 of € 28.30 en dan krijg ik 28.1/3, ik zou dat nog graag anders zien. (weet weer eens niet hoe):o
Maar verder is het helemaal goed, ik ben er heel gelukkig mee. Ik zal het bestand bijvoegen, ik heb er wat kleur in aangebracht, vind het zelf iets overzichtelijker dan, ben benieuwd of jullie dat ook vinden.:rolleyes:
Groetjes Wilma

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hallo Wilma,

Ik heb het voor je veranderd.
Ik dacht dat je zelf deze opmaak had gemaakt.
Je kan het aanpassen bij Menu>Opmaak>Celeigenschappen.

Ook heb ik er een Voorwaardelijke opmaak ingemaakt die de uren boven nul, "vet" weergeven (dit lijkt me iets overzichtelijker en springt mooi uit boven al die nullen).
Als je dit niet wil, selecteer je het bereik $E$6:$O$23, gaat naar Menu>Opmaak>Voorwaardelijke opmaak, en wissen.

Verder ziet het er goed uit hoor Wilma :thumb:
Als er nog vragen zijn, stel ze gerust, anders kun je klikken op opgelost natuurlijk.

Bijlagen

Geweldig Harry, nu is het helemaal af, ik heb de urenkolom ook nog aangepast want die had ook de foute getalnotatie, dat is goed gelukt allemaal.
Nu wil ik jullie nog allemaal hartelijk danken voor jullie hulp en tips, en geef ik jullie een virtuele knuffel:love::love::D
Jullie zijn kanjers:thumb:
Groetjes Wilma

PS, ik zoek me suf om ergens een knop opgelost te vinden maar helaas

Laatst bewerkt:
Hoi Wilma,

Graag gedaan hoor,

De knop moet ergens rechtsonderaan staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan