Speakers kraken

Status
Niet open voor verdere reacties.

kravitzz89

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2010
Ik zit met een probleem. Een tijdje geleden speelde mijn laptop (Acer Aspire 1640) helemaal geen geluid af.
Ik heb toen via de site van Acer nieuwe driver geinstaleerd. Via de site kon ik de driver voor mijn laptop installeren.
Ik was harstikke blij dat het geluid weer werkte. Maar nu kraakt het enorm. Het lijkt net of een van de speakers kapot is.
Maar het schijnt ook aan de driver te kunnen liggen. Kan iemand mij helpen?
Ps. ik ben een vrouw en het vooroordeel is weer lekker passend; ik weet niets van computers!:confused:

de speaker die kraakt als je er heel goed naar kijkt lijkt het dan alsof de stof los zit (wappert door de trillingen)?

Bedankt voor de snelel reactie. Het zijn van die ingebouwde speakers dus ik zie niets. Maar voor zover ik het kan inschatten denk ik niet dat er iets mis is met de speakers zelf.

heb je toevallig ook een mp3 speller of mp4 speler bij de hand

dan weten we zekker of het aan de speakers ligt
of aan het apparaat wat er op is aangesloten :)

zoek je leukste nummer op en speel het af als de speakers dan nog kraken dan ligt het aan je speaker anders ligt het aan je computer :)

Ik weet dat het enorm blond is; maar ik weet alleen hoe dat ik mijn ipod moet aansluiten via de usb/lader en dan kan ik nog steeds alleen muziek afspelen via de oortjes. Dus hoe moet ik dit via de pc afspelen. (Via Itunes ofzo bedoel je denk ik niet)

oortjes er uit halen
en de speaker kabel op de ipod aansluiten
als je op play drukt zal er geluid uit de speakers moeten komen
tenzij de ipod een andere aansluiting heeft dan zo rondje
anders is het mischien handig om het huis even ondersteboven te keren opzoek naar een oude mp3 speler of diskman
voor hoever iedereen die dingen bewaard natuurlijk ;)

Hij speelt nu gewoon geluid af, dus het ligt inderdaad bij de computer

mischien dat u de cd (drivers and utiletie) kan pakken en de oude audio drivers kan instaleren
de setup is meestal wel gemakkelijk te gebruiken

ik had ook problemen met me video kaart en nieuwe audio drivers maar de oude werken wel en alles werkt nogsteets :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan