• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Meedenk vraag, beschikbaarheid

Firepeet43

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2023
Goedemiddag,

Wie heeft er zin om met mij mee te denken of mij de goede kan op te sturen? in de bijlage een test bestandje met in blad 1 de beschikbaarheid van docenten/ instructeurs, in blad twee wil ik per dag de namen van de docenten instructeurs die beschikbaar zijn. Ik loop helemaal vast en kom er niet uit. Ik hoop dat iemand mij de goede weg op wil helpen

Bijlagen

Voor te beginnen misschien al zoiets?

Bijlagen

Voor F10 (en Excel 365):
Code:
=TEKST.COMBINEREN(", ";1;FILTER(Blad1!D$10:D$50;VERSCHUIVING(Blad1!E$10:E$50;;WEEKDAG(D10;2))="x";""))
Let op: haal de spaties achter vrijdag en zaterdag weg in respectievelijk J8 en K8, en zet nog zondag in L8.

Laatst bewerkt:
Dank je wel Alex,

Het werkt hier kan ik mee verder puzzelen, het probleem zat hem inderdaad in de dagen (namen) en de zondag. ik ga mijn puzzel complexer maken en zal vast nog ergens weer een vraag hebben waar ik niet uitkom.
Nogmaals mijn dank

peter

Of zo? Met nu ook dynamische kolommen v.w.b. de docenten.

Bijlagen

Terug
Bovenaan Onderaan