Zoekresultaten Google Chrome springen weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Berichten
468
Beste,

Sinds enige weken springen de zoekresultaten in Google (binnen browser Google Chrome) telkens weg.
Hiervoor in de plaats verschijnen andere zoekresultaten over hetzelfde onderwerp maar deze zijn dikwijls minder informatief.
Dit gebeurt overigens alléén in de Google Chrome browser. Microsoft Edge functioneert wel gewoon als vanouds.
Heeft iemand een idee wat hier de oorzaak van is en hoe deze storing te verhelpen?

Bvd.

Mvrgr. Mark
 
Heb je dit al gedaan:
Alle extensies eruit halen en Chrome de-installeren, dan computer opnieuw opstarten en Chrome opnieuw installeren.

@Scrapheap Er zullen altijd Firefox, Chrome en Opera fans zijn :D :D en binnenkort ook Edge fans als deze is uitgerold met de nieuwe engine.
 
@bron: klopt, dat zal niet veranderen maar de problemen die hier gemeld worden over Chrome , al dan niet in combinatie met extensies / addons, vallen gewoon op.
Zoiets heb ik in al de jaren dat ik Firefox gebruik nog nooit meegemaakt of bij een ander gezien...
Er dwalen gewoon enorm veel malafide extensies voor Chrome op het net en Google is niet in staat om deze goed te controleren / weren..
 
Klopt, helemaal mee eens.
Opera (klein marktaandeel) kan ook een alternatief zijn, het heeft dezelfde engine als Chrome maar bij Opera zijn al een hoop extensies toegevoegd die door Opera worden onderhouden. Omdat Opera als 2 druppels op Chrome lijkt kan je de Chrome extensies probleemloos in Opera toevoegen. Je hebt wel gelijk dat je bij veel extensies moet afvragen of je ze wel in je browser wilt hebben ;)
 
Bedankt voor jullie snelle reacties !! :)
Ik heb jou tip om Google Chrome te resetten geprobeerd Scrapheap, en met succes !!
Ik ben overigens geen fan van Firefox, en stap liever niet over naar een andere browser.
Kortom, het probleem is opgelost !

Allemaal nogmaals dank voor jullie reacties.
 
Laatst bewerkt:
Wat je wel of niet doet met een advies is uiteraard geheel aan jezelf.
In elk geval fijn dat het nu is opgelost, je weet nu wat je moet doen als het in de toekomst nogmaals gebeurd.
Succes en blijf gezond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan