• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

VBA Boeking

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hylas

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2012
Berichten
150
Heb een vraag, heb een VBA vraagstuk waar ik niet goed mee uit de weg kan, ik wil na ingevoerde rode cellen de data als waarden naar tabblad2 overzetten, en dat elke keer weer een regel er onder zodat ik een database bijgehouden wat ik weg geboekt heb, nu zou het nog mooier zijn als in dezelfde knop iets gecreëerd kan worden dat hij de velden van elkaar aftrekt zodat alles weer goed geregistreerd staat in tabblad 1, is dit mogelijk.
Alvast bedankt voor het meedenken

Bekijk bijlage testboeking.xlsxBekijk bijlage testboeking.xlsx
 
Geef eens wat meer info. De bewuste rij overzetten wanneer de cellen in kolom B, D, T V en W zijn gevuld is duidelijk, maar wat wil je precies daarna. De kreet "de velden van elkaar aftrekt" is niet duidelijk.

De vraag in meer dan één zin verwoorden is trouwens niet verboden. :)
 
Oke, ik wil de gegevens van rij B D XenY overzetten, dan staan er in XenY getallen die moeten van V en W afgetrokken worden zodat je weer een nieuwe aantallen in de rij heb staan van XenY.
Er staan rij 13 ( nr 12) 11 pallets gereserveerd, daarvan zijn er 2 oud ( die staan in geel) van de groene en de gele worden er elk 2 weggehaald en die noteer ik in X13 en Y13 die moeten dan afgetrokken worden van w en x 13 en vervolgens de gegevens wegboeken naar ander tabblad zodat we weten wat er die dag is weg geboekt
Ik hoop dat ik zo wat beter heb uitgelegd

Gr Ton
 
Knipsel2.JPGKnipsel.JPG
werk in excel 2013
ik wil zoals beide plaatjes laten zien dat bestanden worden gemind in het totaal op blad 1 en overgezet worden naar blad 2, je haalt 2 pallets van oude datum en nieuwe datum weg van blad 1 die breng ik dan in mindering op blad 1 en zet deze gegevens dan over op blad 2
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan