Eenvoudig kopieren emailberichten naar harde schijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niekydemus

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2006
Berichten
21
Dag medegebruikers,

Ik ben op het ogenblik mijn hotmailinbox aan het opschonen. Omdat ik voor mijn bijbaantje ook mijn hotmail gebruik krijg ik nogal wat email binnen die ik graag op wil slaan. Vooralsnog doe ik dit door een mailtje naar word te kopieren en vervolgens het wordbestand te plaatsen daar waar ik wil. Nu is mijn vraag of dit niet eenvoudiger kan. Uiteraard mag het niet automatisch gaan, maar met 1 of 2 drukken op de knop een emailtje van bepaalde afzenders onder een bepaalde map plaatsen zou me erg veel tijd schelen. Heb opties al doorgespit en heb het niet kunnen vinden dus vermoed ook dat het niet kan, maar ook dan zou ik het graag weten.

B.v.d!

Niek
 
Is een nieuw (gratis) adres van Hotmail - Gmail etc dan niet een simpele optie? Stuur de te bewaren mailtjes door naar dit speciaal daarvoor bedoelde adres, evt. onder verschillende mappen, en je zult ze ook na bv. een pc crash niet kwijtraken.

Of, ook simpel, een nieuwe map aanmaken onder je eigen adres en daar de te bewaren mailtjes naar verplaatsen. Ik zie net dat mijn LiveHotmail nu 5GB opslag heeft, dus ruimte zat, lijkt mij
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan