• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Specifieke Selecties maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

LucilleS

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jul 2018
Berichten
3
Hallo allemaal!

Voor een patienten onderzoek moet ik bepaalde gegevens uit een dataset halen maar dit lijkt moeilijker dan gedacht!
De situatie is als volgt, ik heb spreadsheet waarin een mega hoeveelheid patienten staan, maar ik heb maar van een kleinere selectie de informatie nodig. Echter, staan in het grote bestand(met alle patienten), patienten er vaak dubbel in omdat ze meerdere metingen hebben gehad. Dus eigenlijk wil ik het onderstaande bereiken! Heeft iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen! Alvast hartelijk bedankt!

SN AN Informatie -> SN AN Informatie
3 7 Meting 1 3 3 Meting 1
4 6 Meting 1 3 Meting 2
5 7 Meting 2 4 4 Meting 1
6 7 Meting 3 4 Meting 2
7 8 Meting 1 5 5 Meting 1
5 Meting 1 5 Meting 2
5 Meting 2 6 6 Meting 1
4 Meting 1 7 7 Meting 1
3 Meting 1 Meting 2
4 Meting 2 Meting 3
3 Meting 1
9 Meting 1
 
Welkom op het forum.

Je hebt je aangemeld op een EXCEL forum en niet op een photoshop forum, dus is het verstandig om een (representatief) EXCEL (voorbeeld)bestand te plaatsen. Geef hierin aan wat je hebt en (handmatig) voor een aantal regels wat je wilt bereiken. Dan krijg je sneller de juiste antwoorden.

Lees ook dit: https://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?f=5
 
Laatst bewerkt:
Voordat we met formules of (geavanceerde) filters beginnen, voldoet een draaitabel?
 

Bijlagen

  • Exceltest-patienten test (AC).xlsx
    14,7 KB · Weergaven: 18
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan