Browser van alle android browsers lopen vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leadbelly

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2014
Berichten
372
Enige tijd geleden liep plotseling de browser van de smartfoon vast als de foon enige tijd niet gebruikt was. Andere programma's werkten gewoon. In de veronderstelling dat het aan de foon lag heb ik geen actie ondernomen omdat ik een nieuwe wilde. Echter, de nieuwe heeft exact hetzelfde probleem en ook het tablet die ook android heeft doet exact hetzelfde. Als de browser vastlooptis er maar één remedie, het toestel herstarten. Ik heb internet van de KPN met de experia box v10. Op de pc doet zich het probleem niet voor. Op die box branden geen waarschuwingslichten. Iemand een idee wat het kan zijn?
 
Heel apart. Bezoek je steeds een bepaalde pagina ofzo die de boel laat crashen? En gebruik je misschien een VPN of andere bijzondere instellingen?

En heb je ook al een andere browser geprobeerd? Want als het bij een bepaalde browser gebeurt dan verdient dit een bug report. Dit hoort niet te mogen gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
De storing is er alleen als de browser enige tijd niet is gebruikt maar het kan best dat er een paar dagen geen storing is. Het moment van de storing is altijd op het moment van starten van de browser en het is totaal onbelangrijk welke site word opgestart.
 
Heb je de laatste alinea van mijn bericht al gelezen?
Heb je misschien bepaalde hulp-apps geïnstalleerd op je apparaat? Misschien voor stroombesparing ofzo? En zijn ze ge-rooted?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel meerdere apps geinstalleerd maar niks special over stroombegrenzing of iets dergelijks. Het is wel zo dat ik met gebruiksklaar maken van de nieuwe smartfoon google? opdracht heb gegeven de nieuw foon gelijk te maken aan de oude, maar het tablet staat daar geheel los van. Wat bedoel je precies met ge-root?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan