probleem met hyperlinks in FP

Status
Niet open voor verdere reacties.

van.beurten

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
530
Ik ben bezig een site te maken in frontpage met 4 pagina's
Ik heb een probleem met de hyperlinks......alles al 10 x gecontroleerd maar kom er niet meer uit.
Het probleem ontstaat als ik op voorbeeld druk: ik kan dan wel van de 1e naar de 2e pagina, maar niet naar pagina 3 en 4 die ik wel als een hyperlink heb opgeslagen.
Echter in het ontwerp lukt het me wel om daar te komen........
Bij de 1e en de 2e pagina staan in de kop wel een * , misschien heeft dit hier iets mee te maken?

Wie kan mij helpen,
Met groeten,
Bernadette.
 
Ik ben bezig een site te maken in frontpage met 4 pagina's
Ik heb een probleem met de hyperlinks......alles al 10 x gecontroleerd maar kom er niet meer uit.
Het probleem ontstaat als ik op voorbeeld druk: ik kan dan wel van de 1e naar de 2e pagina, maar niet naar pagina 3 en 4 die ik wel als een hyperlink heb opgeslagen.
Echter in het ontwerp lukt het me wel om daar te komen........
Bij de 1e en de 2e pagina staan in de kop wel een * , misschien heeft dit hier iets mee te maken?

Wie kan mij helpen,
Met groeten,
Bernadette.

deze gegrijp ik niet geheel,kun je het nog een keer uitleggen of een printscreen maken.
ik zou de huidige hyperlinks van 3 en 4 even verwijderen,controleren waar de bestanden staan en vervolgens de hyperlinks opnieuw instellen.

of even een link naar de site plaatsen,kunnen wij meekijken en wellicht volgt dan de oplossing!
 
hyperlinks

Misschien handig als ik de pagina's bijvoeg........Kan dat trouwens? Laat even horen dan doe ik dat!

Het gaat dus om de linken muziekfragmenten en agenda!

Vast bedankt voor de reactie!
Groet! Bernadette.
 
.htm niet te versturen

Ik heb het net geprobeerd maar kan .htm bestanden niet versturen. Hoe kan ik dit anders doen?
Groet. Bernadette
 
Weet niet of het veel is?maar anders even inpakken in winzip,html en evt plaatjes.....................
 
lukt niet....

htm en html bestanden blijken ongeldige bestanden te zijn. Deze kan ik dus niet uploaden en meesturen........
 
Heb je de bestanden nu op het internet staan,zodat ik daar kan kijken wat er niet goed zit.
 
nee, nog niet op 't net

nee, ik wil er eerst zeker van zijn dat e.e.a. klopt....dus ze staan nog niet op het net!
Groet! Bernadette
 
Je kan toch een apart map maken het net,daar het zooitje inzetten!mij de link naar pagina mailen zodat ik ernaar kan kijken:thumb:
 
blijkt nu toch te werken

Ik heb de site geupload en het blijkt nu wel te werken!!!!!!
:thumb: Bedankt voor het meedenken!
Met vr. groeten Bernadette.
 
:thumb: maar mag ik even kijken..............wat is de link naar de site
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan