• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

VBA geeft foutmelding - help

Status
Niet open voor verdere reacties.

maaikelensink

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2011
Berichten
83
In deze tijden van corona is de werkdruk erg hoog in de zorg en ik kom er even niet uit...
de planningslijst genereerd geen nieuwe weeklijst...
wie ow wie kan ons zo kort voor het weekend nog helpen.
heel veel dank
 

Bijlagen

  • Weekoverzicht immuno 2020 (goede invoerlijst - slechte planning) TEST.xlsb
    646 KB · Weergaven: 19
Code:
If c.Areas(i)([COLOR="#FF0000"]5[/COLOR], 1) = sp(iii, j) Then

Verander die regel eens naar bovenstaande (5 ipv 4)
 
Als je de de code gedebugd had dan had je gezien dat de fout ontstaat op rij 276 in de 'uitvoerlijst' De formules geven als resultaat #VALUE. En daar valt niet zo heel goed mee te rekenen.:)
 
Ik heb de 4 veranderd voor een 5 en toen stonden de namen plots elke dag op de weeklijst
en bij de 2e oplossing.... wat stom.... niet gezien.... maar nu ik laat hij niks zien....
 
Even het jaar 2020 selecteren?

Nb het advies van @JVeer kan je beter niet opvolgen dan ga je gegevens missen in de agenda. Er zijn namelijk 5 Areas gedefinieerd
 
Laatst bewerkt:
ow, je kan niet weten hoe blij ik ben met deze oplossing...
Ik heb er weer van geleerd... volgende keer zoek ik eerst naar fouten in de waardes...
en van dat 2022.... kijk dat is dus wat drukte doet. Ik kon niet helder denken...
namens alle verpleegkundige bedankt.... heel erg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan