Google Chrome browser > DHB Netbanking

Status
Niet open voor verdere reacties.

franciscusc

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
Berichten
91
Als ik in mijn standaard Chrome browser de inlogpagina van DHB Bank start ("DHB Netbanking") dan verschijnt er een grijs filter over de pagina waardoor je er niets meer mee kan. Dit probleem doet zich niet voor bij andere inlogpagina's. In de Edge-browser werkt de inlogpagina wel. Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?
 
Ik zie hier een grijs filter over de pagine met een cookie-popup.
Ik vermoed dat je die popup blokkeert via een add-on, en dat het grijze filter over blijft.
 
Ik zie wel de grijsfilter over de pagina maar niet de cookie-popup. Deze zie ik wel als ik overschakel naar een andere taal b.v. Duits. Na het akkoord gaan met de cookie verschijnt er toch weer het grijsfilter. Ook het uitschakelen van de extensies zoals uBlock Origin, Web of Trust, HTTPS Everywhere blijft het probleem. Het moet m.i. iets met google chrome te maken hebben. In Edge en Firefox doet zich geen probleem voor.
 
Dan installeer je die drama-browser toch opnieuw na het eerst te verwijderen..?
 
Ik heb Chrome verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. De eerste keer gaf Netbanking weer een grijsfilter. Na het uitschakelen van alle blokkeerextensies ging het goed. Vervolgens de blokkeerextensies weer ingeschakeld en het blijft goed gaan. Vermoedelijk heeft het opnieuw installeren het probleem opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan