pagina vaandel

Status
Niet open voor verdere reacties.

johndejongh

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2000
Berichten
218
Bij het maken van mijn site, ik werk met frames, stta er automatisch een paginavaandel. Dat wil ik niet. In de help staat alleen maar hoe je een vaandel kan toevoegen en niet hoe je dieweer kan verwijderen.

Hoe kan je zo'n vaandel verwijderen want ik vind het storend en lastig???

BvD

John
 
bedoel je gemeenaschappelijke randen als frames? Als je de bovenrand niet gebruikt als navigatiebalk en dus ook niet voor een vaandel dan zou ik die bovenrand neit als gemeenschappeijke rand aanmerken. ben je ook van het vaandel af. Je klikt in de pagina met de re muisknop, kies gemeenschappelijke randen, en zorg dan dat het vinkje bij bovenrand uitstaat.
Als je wel een bovenrand gebruikt maar geen vaandel wilt kun je er volgens mij alleen vanaf door een transparant gif-file als vaandelfiguur te gebruiken.
Anders weet ik het ook niet.

groeten,

Brigje
 
Nee, ik bedoel niet gemeenschappelijke randen.
Ik werk met drie frames (maar dat maakt eigenlijk niet uit) maar op iedere bladzijde staat een paginavaandel (werkt frontpage venzelf bij als de bladzijdenaam veranderd) Ik kan het vaandel(figuur) wel verwijderen maar dan blijf ik met een leeg stukje in mijn bladzijde zitten. Als ik in dat leeg stukje (boven de stippellijn in ontwerpmodus) iets zet zie ik dat op iedere bladzijde/frame ook terug. Laat ik het leeg (kan ook) dan heb ik op iedere bladzijde/frame een lege regel en dat vind ik niet mooi.

Ik hoop dat ik duidelijk ben want ik snap zelf niet wat ik schrijf:)
 
Je kunt een thema aan eigen wensen aanpassen via 'Invoegen' en 'Thema'. Klik op 'wijzigen' en je kunt kleur, afbeelding en tekst veranderen.

:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan