tweede scherm (na klik op link)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt inderdaad..maar aangezien ik dus op het andere forum 'meer' op zijn plaats was had ik mee hoop op een antwoord (en dus een oplossing.
Het spijt mij dat ik meerder forums heb aangesproken hierover.

Trouwens is de ene vraagh over een heel ander probleem.....wist niet dat dat verband hield.

De beste wensen en ik ga nu de link overtypen (want erop klikken werkt niet)..
Nou overgetypt hij opent...maar onleesbaar :confused:
Ik krijg zoiets als:
MZÿÿ¸@øº´ Í!¸LÍ!This program cannot be run in DOS mode. $TëW'Š9tŠ9tŠ9tÙ¨tŠ9tê©ytŠ9t˨$tŠ9tÊ©$tŠ9tê© tŠ9tŠ8t‹9tê©tŠ9t‡©|tŠ9tÊ©%t*Š9tê©tŠ9tRichŠ9tPELþ};à! ä&åv @‚d•(ÝÜø
Dus hoe en wat nu??

Ok opgeslagen op de pc...rechtermuisknop he...
En nu?
Ok uitgepakt geinstalleerd.....maar nog steeds krijg ik als ik mijn 'pagina' open... www.drob.tk het pop up scherm niet lekker in bedl oftwel niet te zien.

Is daar een oplossing voor?
En hoe zie ik welke geluidkaart ik heb om updates op drivers te halen want Winamp doet het niet meer :-(
 
Laatst bewerkt:
Overtypen werkt inderdaad niet, je moet rechts klikken en kiezen voor de optie "opslaan als".
Ik weet niet precies waar die moet, maar sla hem maar op in de map c:/windows/system en c:/windows/system32.

PS: Je kan mischien beter in deze topic verder gaan: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=101512
En er was geen plaatst meer? Je vraag kan makelijk 100 pagina's (= rond de 1000 berichten) beslaan zonder dat de plaats op is;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan