Access hulp Oost Gelderland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bartuls

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 mei 2001
Berichten
3.662
Kun je wat duidelijker zijn?
Zoek je iemand die, tegen betaling, een klus voor je gaat uitvoeren (dan kun je contact met mij opnemen: info@artam.nl) of zoek je hulp voor het oplossen van problemen in een access toepassing.
Dan moet je je problemen even iets duidelijker aangeven hier, dan wordt er vanzelf wel een oplossing aangegeven.
Eén van de doelstellingen van HelpMij is dat iedereen kan leren van de problemen en de daarbij aangegeven oplossingen. Dat betekent natuurlijk wel dat zowel het probleem als de daarbij horende oplossing op het forum gezet moet worden.
 
hulp

Ik ben op zoek naar imand die thuis is in Access. Dit hoeft niet op een hoog niveau. De vragen die ik heb zijn gebruikersvragen waarbij een kleine aanpassing wellicht afdoende zou zijn. Een betaalde consultant is voor mij qua rendement niet haalbaar.
 
Re: hulp

Geplaatst door tjis
Ik ben op zoek naar imand die thuis is in Access. Dit hoeft niet op een hoog niveau. De vragen die ik heb zijn gebruikersvragen waarbij een kleine aanpassing wellicht afdoende zou zijn. Een betaalde consultant is voor mij qua rendement niet haalbaar.
Dus je verwacht dat iemand gratis wat uren bij jou komt spenderen? Ik geef je weinig kans :)
 
Gratis?

Dag Rene,
Ik heb niet gezegd dat het gratis moet! Alleen dat een commercieel tarief van een consultant voor mij (en velen met mij) niet haalbaar is.
Jammer dat je het zo negatief oppakt.
Leuke quote die je hebt (van Finkers toch?)

Het verschil tussen goed en kwaad zit 'm in de intentie Rene!
 
Waarom zet je je vragen niet gewoon op het forum?
Dan krijg je antwoord en kunnen anderen er ook nog iets van opsteken.
Als er iemand bij jou langs komt dan ben jij de enige die er iets van kunt leren. Dat is niet de bedoeling van dit forum!
 
Re: Gratis?

Geplaatst door tjis
Dag Rene,
Ik heb niet gezegd dat het gratis moet! Alleen dat een commercieel tarief van een consultant voor mij (en velen met mij) niet haalbaar is.
Jammer dat je het zo negatief oppakt.
Leuke quote die je hebt (van Finkers toch?)

Het verschil tussen goed en kwaad zit 'm in de intentie Rene!
Nounounou, niet zo geirriteerd, zag je de smilie niet staan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan