Let the games begin: Helpmij wallpaper

Aargh, ik heb m'n wallpaper net gepost, alleen stond er bij Auteur hetzelfde als bij m'n Wallpaper titel, dus ik dacht datk het verkeerd gepost had, doe ik het nog een keer, gebeurt er hetzelfde :confused:
Kan een Admin van HELPMIJ.NL bij de wallpaper: Everything points to HELPMIJ.NL, mijn naam als auteur erin zetten en de dubbele weghalen?

Bij voorbaat dank,
->Niels
 
Kvind 't wel een leuk idee om het te doen:thumb:

Ik heb de mijn net ook gemaakt toen het forum down was, toen dacht ik laat ik maar iets creatiefs doen :p

Maar waar niels ook last van heeft heb ik ook last van :(, ik heb duidelijk mijn naam goed ingetiept maar hij zegt dat de auteur Flaming helpmij is, kweet niet of dit eventueel veranderd kan worden in mijn username??

BVD Steef :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Vindt trouwens wel dat het voorbeeld maar erg klein in beeld komt. Moet ik hem dan perse downloaden om hem helemaal goed te bekijken? Sommige hebben er ook tekst bij staan en dat kan ik echt niet lezen zo klein!

En zeggen dat ik een bril nodig heb is vreselijk voorspelbaar dus dat zeg ik zelf wel even (want dat is ook zo:))
 
Dan druk je op het rode pijltje naar beneden om 'm in 1024*768 te krijgen
 
btw: als je hebt gestemd krijg je die link te zien en daar staat: "Klik hier OP terug te gaan" ;)
 
Mijn vrouw plaatste de volgende opmerking nadat ik mijn werk had geupped,
"Kun je nou ook op jezelf stemmen?" :D
BIGWXXL
 
wallpaper

nog nooit meegedaan aan zo,n wedstrijd, het is dus maar goed dat je meerdere exemplaren in mag sturen,want de eerste vijf zullen wel mislukken!
 
Het aantal stemmen per inzending is best onevenwichtig.
 
??

ik stuur maar nika in anders zijn jullie kansloo


daarom moet je juist wel insturen zodat wij met z,n alle hier op helpmij jouw wallpaper jarenlang kunnen bewonderen???
 
dat ik daar op ingaat

ja sorry caveman dat is de aard van het beestje!
 
Geplaatst door Saviola
Ik stuur maar niks in want dan zijn jullie kansloos :D ;)

Ik word ziek van die saaie groene standaard windwos achtergrond dus stuur maar in of mail hem naar mij
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan