Let the games begin: Helpmij wallpaper

HEHE!

SEEBURG>100 IK ZAL OOK WEL WAT STUREN

WORDT JE EINDELIJK VERSTANDIG<BEDENK WEL DAT JE NA JE EERDERE UITSPRAAK WEL VOOR EEN HELE MOOIE MOET ZORGEN?


IK ZAL MAAR STOPPEN MET INZENDEN? OF MAG IK ER NOG MEER MAKEN EN INZENDEN! VOOR DE PRIJS DOE IK HET NIET HOOR! IK WIL HEM ZELFS NOG TER BESCHIKKING STELLEN. WANT IK HEB FAMILIE EN DIE MAKEN DEZE MOKKEN,(MET TEXT EN LOGO,S) DUS MISSCHIEN WEL LEUK??

VERDER VEEL SUCCES ALLEMAAL!
 
Re: HEHE!

Geplaatst door seeburg100


WORDT JE EINDELIJK VERSTANDIG<BEDENK WEL DAT JE NA JE EERDERE UITSPRAAK WEL VOOR EEN HELE MOOIE MOET ZORGEN?

Ik ben mij bewust van deze druk. Maar onder druk presteer ik beter :D
 
Laatst bewerkt:
Zou iemand hier ff het logo van helpmij willen plaatsen. Als ik die uit het zip pakket probeer te openen met PSP krijg ik steeds een error.

Alvast bedankt!
 
Speciaal ter aanmoediging van Saviola heb ik er toch nog maar 1 extra gemaakt ;)
 
Geplaatst door seeburg100



NOU WE KUNNEN HAAST NIET WACHTEN?

Bij deze een vriendelijk verzoek om je caps uit te zetten. Dit komt op het internet namelijk over als 'schreeuwen'

bvd
 
Caveman en XP_PC, bedankt voor het logo :thumb: M'n eerste wallpaper is bijna af.
 
Ik wacht met spanning Saviola :) (voel je de druk al goed? ;))
 
wallpaper

nou caveman, m,n petje af voor die laatste achtergrond van jou! klasse hoor,moeilijk te overtreffen!
 
wallpaper

saviola, je kan toch wel beter? ik vind het een beetje tegenvallen,dat komt omdat ik meer van je verwacht had denk ik?
 
Dank je, seeburg100, heeft ook veel moeite gekost, maar erg leerzaam. Wallpapers zijn lastige jongens :).

Maarre, ik zie nog niets van Saviola staan !?
 
stom

nee dom van mij ik ben in de war met larosa,lijkt niet erg op elkaar he! sorry saviola ik heb niks gezegd!!
toch weer te hard gewerkt vandaag, en te vroeg op!
 
Geplaatst door caveman
Ik wacht met spanning Saviola :) (voel je de druk al goed? ;))

Ik sta onder vreselijke spanning.. :D

Ik heb nog niks ingestuurd, ik denk vanavond of morgen de eerste :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan