Let the games begin: Helpmij wallpaper

Re: wallpaper

Geplaatst door seeburg100
saviola, je kan toch wel beter? ik vind het een beetje tegenvallen,dat komt omdat ik meer van je verwacht had denk ik?

:( meen je dat nou echt????
Ik zal de inspiratie wel niet kunnen vinden hahahahah....
 
Re: Re: wallpaper

Geplaatst door Lerosa
:( meen je dat nou echt????
Ik zal de inspiratie wel niet kunnen vinden hahahahah....

Je staat wel in de top10, zal wel meevallen dan ;)
 
Hhaha wat leuk ik heb het gezien, ik sta er met mijn laatst gemaakte wallpaper in...:thumb:
 
logo

caveman vraagje voor jou, ik had dus het logo gedownload,er zat maar een logo bij,met een witte achtergrond,nou heb ik op alle mogelijke manieren geprobeerd,het logo te ungroepe?maar krijg dit niet voorelkaar de witte achtergrond,te verwijderen,zodat je alleen het log hebt,zonder achtergrond dus. vraagje,hoe heb je dit gedaan? of is dat wat jij hebt, een andere logo? hoor het misschien wel even van je!
 
hoi seeburg, je hebt de psd gebruikt? Ik kan die in Photoshop prima in layers scheiden, maar dat moet in PSP toch ook kunnen? (je hebt toch PSP?)
 
nee

nee in picture it, psp niet, illusstartor heb ik geprobeerd
en in coral, photoshop heb ik niet! lukt niet hoor, ps nou ben ik ook niet zo handig als jij,met die programma,s zal vast wel daar aan liggen!
 
Ik heb er ook weer een geplaatst, alleen die Top 10 die klopt toch niet???
Als ik een nieuwe wallpaper heb geplaatst dan sta ik gelijk al op nummer 1, het gaat op datum van plaatsen volgens mij:confused:
 
Re: nee

Geplaatst door seeburg100
nee in picture it, psp niet, illusstartor heb ik geprobeerd
en in coral, photoshop heb ik niet! lukt niet hoor, ps nou ben ik ook niet zo handig als jij,met die programma,s zal vast wel daar aan liggen!

Ik ken PSP verder niet, moet je het soms importeren?
 
logo

ik ken psp verder niet moet je hem soms inporteren?

nou graag caveman! bedankt alvast!
 
Re: logo

Geplaatst door seeburg100
ik ken psp verder niet moet je hem soms inporteren?

nou graag caveman! bedankt alvast!

Volgens mij zitten we niet op dezelfde golflengte hier...moet jij die psd soms importeren in PSP? Ik denk niet daar iets aan te kunnen doen, omdat ik PSP niet heb. :(
 
hint !!!!!!!!!

vraag eens aan lerosa volgens mij werkte die altijd met PSP ;)
 
Hhahaha als ik het ook geweten had dan had ik het antwoord hier al neergezet... ik zit namelijk zelf ook een beetje te stoeien met het logo in PSP....
Ik krijg de achtergrond grotendeels wel weg maar niet zo mooi strak.... dus dat wordt heel moeilijk... moet je gaan gummen enzo is bijna niet te doen....
of een witte achtergrond nemen dan zie je er niks van :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan