Voordringen bij WinMx

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwinus

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Berichten
673
Geplaatst door crash

Hoe zo niet?
Kijk hier dan maar ff voor zoek resultaten op winmx;
http://www.helpmij.nl/forum/search....d=262804&sortby=lastpost&sortorder=descending

Je hebt gelijk .Je moet alles aan elkaar typen want woorden met twee letters worden niet geacepteerd.

Over die vraag terug te komen mij volgens bestaat er hack voor WinMx.Heb het nog nooit gehad .
Heb het al twee keer zien gebeuren terwijl er 68 staan te wachten.Laat nu alles staan die hebben geupload.
Als je zijn Ip
hebt (Was zo weer weg ,je zit niet de hele tijd achter de PC) kan je die van hem ook gewoon blocken .Dat werkt natuurlijk maar voor één persoon en andere Ip heb je natuurlijk ook zo.Dan heb ik het maar niet over die andere manieren.
 
Laatst bewerkt:
edwinus ik snap iets niet.
je hebt het over een IP blocken.
ik klik altijd op whois/ignore bij zoiets.
dat werkt toch ook, of vergis ik mij?
jimmy
 
Je bedoelt in WinMX .Ja dat weet ik maar dat werkt alleen maar als ze steeds dezelfde usernaam gebruiken.Of moet ik dat nou mis hebben .


En het is natuurlijk erg vervelend dat er één die helemaal niet bij mij op de wachtlijst staat ineens gaat downloaden.Hij dringt ook door die max. uploads heen die ik heb ingesteld.
Het was wel was iedere keer 56k .Kan wel iedereen erachter zetten weet ik.
Daarom denk ik dat iedere keer dat dezelfde is.
Het zijn ook iedere keer dezelfde foto`s .
Het gaat bij degene er alleen om te proberen of het lukt denk ik. Ben de laatste dagen veel online . Je weet wel waarom denk ik . Mijn naam is Ja die is gelukt. :D :D :D
 
Laatst bewerkt:
Welke firewall gebruik je? Een beetje vuurmuur kan de verbindingen loggen. Aan de gemaakte 'connecties' kan je de IP's achterhalen.
 
Probeer Leechammer eens. Met dit programma kan je niet alleen mensen uit je wachtrij verwijderen die geen bestanden delen, maar kan je volgens mij ook mensen die "voordringen" tegenhouden .
 
Geplaatst door eristoff3
Probeer Leechammer eens. Met dit programma kan je niet alleen mensen uit je wachtrij verwijderen die geen bestanden delen, maar kan je volgens mij ook mensen die "voordringen" tegenhouden .

Tjonge wat een prachtig programmaatje is dat!
Bedankt voor de tip!
Ik heb het idee dat als iedereen dit zou gebruiken er bijna geen wachtrijen meer zouden zijn. Het aantal "leechers" is enorm.
Ben jij een ervaren gebruiker eristoff?
ik heb nogal wat vragen, lang niet alles is me duidelijk hoe het werkt.
jimmy
 
Was me al bekend maar toch bedankt.
Hier :http://www.winmxnl.tk/ staat hoe alles werkt en hoe je het beste alles kan instellen.Maar je kan het ook aan mij vragen natuurlijk.
roll.gif
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan