Foxmail en Hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bokkie77

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2002
Berichten
1.127
Wat is de foutmelding die je krijgt als je probeert mail te verzenden ??
 
Als ik het adres van Chello gebruik dan krijg ik als error het volgende:

SMTP server reply: +ok
InterMail Pop3 Server ready

Geef ik net als bij pop3 server localhost aan dan zegt ie dat ie geen contact met de server kan maken.
 
Je moet ook geen localhost opgeven, want dat betekend dat je met je eigen computer verbinding maakt en niet met de smtp server van Chello.
Probeer mail.chello.nl eens als smtp server.
 
Helpt ook niet. Ik krijg weer dat zelfde bericht (SMTP server reply: +ok enz.)
 
Geplaatst door Laura81
Helpt ook niet. Ik krijg weer dat zelfde bericht (SMTP server reply: +ok enz.)

Als je deze melding krijgt: server relpy: +ok . Dan moet dat goed zijn en moet je dus mail kunnen verzenden, probeer eens een mailtje naar jezelf te versturen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het geprobeerd, maar hij doet het niet. Bij het bericht zegt ie dat het een error is, dus het moet anders. Maar ja hoe????
 
Wat voor error krijg je dan ??
Als Foxmail zegt dat de SMTP server replied dan moet het goed zijn en moet er dus een andere fout zijn.
 
nou de error is dus dat verhaal van server reply:+ok enz. Dan zou ik ook denken dat ie het gewoon doet. Maar blijkbaar zit ik toch fout.
 
Probeer de instellingen zoals je die hebt staan eens met een ander mailprogramma zoals Outlook Express of eudora.
 
Nou het wou allemaal niet zo lukken, dus ik heb het anders opgelost. Ik heb foxmail eruit gegooid en incredimail gedownload. Ik heb een mailaccount bij lycos geopend en nu gaat het helemaal goed.
In ieder geval bedankt voor je hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan