mailserver @home offline?

Status
Niet open voor verdere reacties.

starsearch

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
Berichten
75
Hallo mensen,

De laatste 2 dagen kan ik geen mail meer ontvangen in mijn outlook express. Eerst krijg ik de mededeling "de server pop3 heeft al 60 seconden niet gereageerd.... blabla bla" En als foutcode krijg ik ox8800ccc19 poort 110

Kan iemand mij vertellen wat er in hemelsnaam aan de hand is? Ook kan ik inmiddels mijn hetnet mail op internet niet meer ophalen. Zodra ik me heb ingelogd krijg ik een lege pagina. Heel vreemd allemaal. Mijn hotmailadres geinstalleerd in outlook doet het namelijk nog wel. De instelling zijn correct en niet veranderd. Hij deed het altijd prima!

Zouden de providers misschien hun mailservers stil hebben gelegd i.v.m. het nieuwe virus? Mijn moeder heeft namelijk dezelfde klachten! Ik kan nergens bij essent vinden over eventuele storingen. Maar het rare is dat ik dus wel op internet kan maar ook ben een andere provider (hetnet) OOK niet het netmail op kan halen.

Wie kan voor mij wat licht in de duisternis scheppen in deze donkere dagen?

Alvast Bedankt!!!!

Groetjes Debby
 
Hier geen problemen met @home.

Maar een tijdje geleden hebben ze wel naar alle leden een mail gestuurd dat ze emailadressen waar ze een virus van ontvingen zouden blokkeren totdat ze een reactie krijgen dat het virus uit diegene zijn computer is verwijdert.

Dus scan (online) eens op virussen voor de zekerheid: www.housecall.antivirus.com
 
Normaal gesproken als je een virus hebt en een provider wil zich daar tegen beschermen, dan wordt je poort 25 geblokkeerd (deze dient voor uitgaande mail) en niet poort 110 voor inkomende mail.
 
geen virus te bekennen

Ik heb op advies van de jullie dan ook mijn computer compleet online laten scannen maar er is geen virus te bespeuren. Dus heeft iemand dan enig idee waar het wel aan kan liggen?

Ik weet inmiddels dat netmail van kpn momenteel wat werkzaamheden verricht en het mogelijk is dat je de mail daardoor niet kunt ophalen. Maarja ik heb er nog wanadoo en @home ook bij staan bij mij outlook staan. En ik blijf die foutcode krijgen. Hotmail gaat prima...

Alsjeblief help me!!!
 
Wat is de naam van de mailservers van Wannadoo en @home, dan kan ik ff wat testen.
 
mail @home

ook ik heb regelmatig problemen met outlook express en mail van @home, ik krijg ook steeds een foutmelding, desondanks komt mijn mail wel binnen, maar kan ik niets verzenden.

Je bent dus niet de enige die hier last van heeft, ik ben druk bezig hier een oplossing voor te vinden.

Nou weet ik dat ook kennisen van mij hier last van hadden, en die hebben een ander mail-programma geinstaleerd en zijn er nu vanaf.

Zou het dus aan outlook liggen??????:(


Groeten van Erika:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan