max payne en radeon 9700 pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

ojan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
Berichten
1.566
hoi, pas een splik slinter nieuwe beeldkaart, en de miserie begint al. Ik heb de hercules ati radeon 9700pro en ik wil max mayne nog eens spelen. Van het moment dat je new game selecteert begint het spel te laden. Tijdens het laden wordt het spel eruit gegooid en kom je terug in winXP.

Verdere hardware:
Abit at2max2
ATI 9700pro 128DDR
Highpoint raid
2X Maxtor 80Gb 8Mb cache
AC97 DD 5.1 sound on board

512 twinmos DDR 333
 
heb ik ook al geprobeerd, en ik heb ook de laatste catalyst drivers geinstalleerd, geen resultaat.

Maar het schiet mij nu te binnen dat die catalyst drivers van ati zelf komen. Ik ga eens effe de drivers van hercules zetten...
 
Kan je hem niet terugbrengen, neem je een Geforce 4, die werkt tenminste bij alle spellen.
 
De GF4 TI-4(2,4,6)00 kaarten zijn hele goeie kaarten. Drivers zijn goed en wordt eigenlijk in elk spel ondersteund. Ik zat zelf eerst ook aan een radeon 9700Pro te denken voor een nieuwe PC maar na alle slechte verhalen kies ik toch voor een GF4 en dan waarschijnlijk toch de 4600. De 4200 kost de helft (of iets meer) van een 4600 maar is nog steeds een snelle kaart.

dit stukje las ik op Helpmij.nl
 
De nieuwste hercules drivers helpen ook niet.


niels, indien je meer wil weten waarom R9700pro, zie dan eens
hier , ong onderaan...
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door niels70
De GF4 TI-4(2,4,6)00 kaarten zijn hele goeie kaarten. Drivers zijn goed en wordt eigenlijk in elk spel ondersteund. Ik zat zelf eerst ook aan een radeon 9700Pro te denken voor een nieuwe PC maar na alle slechte verhalen kies ik toch voor een GF4 en dan waarschijnlijk toch de 4600. De 4200 kost de helft (of iets meer) van een 4600 maar is nog steeds een snelle kaart.

Toch even een reactie hierop. De 9700 Pro is toch echt de beste kaart, en alle driverproblemen zijn nu opgelost.. Welke slechte verhalen hoor je daarover?
En de Radeon's worden ook in elk spel ondersteund, dat heeft niks met de (drivers van de) kaart te maken, maar wel met DirectX.. Alle moderne spellen zijn gebaseerd op DirectX, en alle moderne videokaarten ondersteunen dat.

De Geforce 4 Ti begint nu langzaamaan te verouderen (wacht maar tot binnenkort als Doom III uitkomt, dan zal je het merken). Als je toch wilt kiezen tussen een 4200 of 4600 is de 4200 inderdaad een veel betere keuze, tenzij je geld teveel hebt.
 
Geplaatst door Steve
Dit is een bekend probleem, wat je nodig hebt is de patch voor Max Payne.. www.3dreals.com

Waarschijnlijjk 3Drealms...
Ik vindt hier maar 1 patch nml de Maxpayne1-05patch.exe en ik zal die binnenpakken en installeren, maar van die problemen met de R9700pro spreekt men hier op het eerste zicht niet...
 
Het is inderdaad die patch.

En ik zie niet in waarom de R9700 hier de boosdoener zou zijn, zolang je de nieuwste Catalyst's hebt geinstalleerd.
 
THX steve!!!

Alle detail op max, anisotropic, heel de santenboetiek en dat spel loopt zoals de TGV!!!!

:thumb: :thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan