paar vraagjes over ati radeon 9700pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowlife

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2002
Berichten
27
yo,

Ik heb deze kaart ondertussen in mijn bloedsnelle 2,4ghz computer met 512ddr ram. Alleen ik heb een paar vraagjes. Bij Mafia en GTAIII knipperen dunne lijntjes heel erg in de verte en worden pas scherp als het heel dichtbij is. Moet je dan FSAA aanzetten of dat ander filter(weet de naam niet zo goed) Het vage is alleen dat GTAIII niet soepel loopt als ik deze 2 aanzet ook al staan ze maar op 2x. Bij mafia lukt dat wel.
Weet iemand hier antwoord op?

greetz
lowlife
 
Zet bij de opties van GTA III trials uit.. En als je lijnen bedoelt die blokkerig zijn, moet je inderdaad AA aanzetten, liefst 4x, als het daarmee te traag gaat 2x.
 
trials staan al uit en 2x/4x lukt echt dan gaat hij bij grote wegen flink laggen :(
 
Een P IV 2.4, 512 MB DDR-geheugen en een Radeon 9700 die lagt bij AA 2x? Dan moet er wel ergens een "flessenhals" zijn in je PC.. Wat is de rest van je config?
 
ik heb verder
os: windows xp(sp2)
brander: msi 48x16x48
cd-speler: toshiba 48x
geluidskaart: soundblaster live!
boxen: xp510 surround boxen
harde schijf: maxtor 7200rpm 60gig

alleen gta doet het *** met fsaa aan en die andere filter. Bij unreal tournament 2003 zet ik 6x fsaa aan en 16x die andere filter en hij draait nog vet soepel. Dus het zal wel aan gta liggen want dat heb ik vaker gelezen dat hij het *** doet met ati kaarten. Ik de 1.1 patch al gedownload en alle muziek van cd2 op de harde schijf zodat hij de cd niet gebruikt tijdens het spelen. Is er een oplossing voor of niet?
En bij spellen zoals gta en mafia trillen lijnen heel erg als ze dicht bij elkaar zitten zoals ijzer hekken, dat vind ik ook vreemd of hoort dat zo?!? Pas als je dichtbij komt klopt ut.

ltrz
lowlife
 
Dan moet je normaal gezien de AA aanzetten... Misschien verhelp je het ook door Anisotrophic filtering aan te zetten.

Voor GTA heb ik geen oplossing..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan