AUDIO & Multisessie

Status
Niet open voor verdere reacties.

brwga000

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2002
Berichten
385
Hallo denktankers,

Kan iemand mij misschien helpen met de volgende (mogelijke) denkfout.
Ik wil een verzamel-cd mbv Nero maken dwz elke keer wat nummers op een audio-cd ERBIJ zetten.
Multi-sessie denk ik dan, maar dat geld alleen maar voor DATA-cd's.
Voor AUDIO-cds kan ik alleen maar aangeven dat de CD niet afgesloten moet worden.
Maar daarna krijg ik er met geen mogelijkheid nieuwe liedjes bij omdat Nero zegt dat de CD niet leeg is.

Hoe krijg ik dit dan wel voor elkaar ??????

Groets, Jas.
 
Vrees dat dit niet lukt omdat Nero zelf converteert, maar mischien heeft het meer te maken met de methode. Dus track of disk at once. De laatste wordt nl gebruikt bij audio.
 
Kun je de audio cd's niet in een map plaatsen totdat je alles hebt en daarna in Nero vanuit die map branden.
 
Dank Caveman.

Als ik disc-at-once uitschakel kan ik CD afsluiten uitvinken.
Dan moet het volgens mij mogelijk zijn er iets bij te branden maar dat doet Nero dus niet !
Op de zaak heb ik echter CD-creator van Adaptec waarvan ik bijna zeker weet dat die dat wel kan.

Ik schat Nero heel wat professioneler in, dus moet het gewoon mogelijk zijn !

Groets, Jas.
 
Ik brand nooit muziek, kan je even niet verder helpen.
 
Antwoord voor Thunder :

Kan natuurlijk wel, maar is de bedoeling niet.
Ik wil de CD laten "groeien" en intussen regelmatig beluisteren.

Groets, Jas.
 
In een normale CD speler kan je niet meerdere sessie beluisteren. In een PC lukt dat wel. Toevoegen van nummers zoals je wilt kan dus wel, dan moet je echter de sessie open laten en kan je de nummers tussendoor niet beluisteren.
 
Dank je Mouse.

Maar kun je me ook vertellen hoe ik nu in Nero voor elkaar kan krijgen om met meerdere brand sessies ook meerdere muziekstukken op één en dezelfde CD te krijgen ????????

Groets, Jas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan