microfoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpvds

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2002
Berichten
67
Hallo,
Ik heb geprobeerd om met een microfoon een tekst in te spreken en op te slaan op de computer. Dit is mij niet gelukt. Wat ik wel weet, is dat de microfoon het doet, dat ik hem juist ingeplugd heb (rode ingang van de audio-kaart) en dat ik met verschillende programma's (te beginnen met geluidsrecorder van windows) een poging gedaan heb. Wanneer ik de microfoon aan en af zet hoor ik een lichte klik in de luidsprekers.
Weet iemand wat er kan aan de hand zijn ?
JP:(
 
Heb je bij je volumeregeling je microfoon niet op dempen staan? Als je wat zegt door de microfoon komt dat dan uit je luidsprekers?
 
Kijk even naar het volgende: start, programma's, bureau-accessoires, entertainment, volumeregeling.
staat daar de schuif voor de mic ebij? zonee, moet je die er bijhalen via bij opties, eigenschappen. zet daarna de mic niet op dempen en zet de schuif helemaal open. Wat ik ook nog moest doen om de mic te laten werken is onder de schuif van de mic op geavanceerd klikken en dan het vinkje bij AGC weghalen. Suc6.
Greetz,
 
eej prox schiet te hulp! Hoop ik! :confused:
ff denken heb jij je line in wel aan staan bij volumeregeling? try that! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan