beeld en spraak niet synchroon

Status
Niet open voor verdere reacties.

ellece

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2003
Berichten
43
hallo,
ik heb een leuke (althans dat denk ik) film gedownload maar nu lopen het beeld en de spraak niet synchroon (dus net als op de duitse tv :confused: )
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen??
 
Wat voor computer heb je? Je hebt namelijk best een snelle processor nodig om een film te kunnen afspelen op je computer. Ik redde het ook niet op mijn Pentium 500Mhz :-(
 
Zet de divx kwaliteit op z'n laagst. Dan zou het nog wel moeten kunnen. Bij mij wel met een PII-400. Het maakt ook nog wel eens uit welke media player je gebruikt. Test het bijvoorbeeld eens met radlight of WinDVD.
 
inderdaad zoals biertjuh al aangeeft decompressen.
dan wordt het geluid wat in de film zit gedecompressed naar wav zonder dat het de film aantast.
let wel op het file wat er uit komt wordt groot.

en anders heb je wel wat aan deze link http://www.vcdhelp.com/sync
maar die geeft een berg werk.

het kan inderdaad ook nog aan een heleboel andere factoren liggen.
zoals de player , snelheid pc , of het file op bv een win98 machine gemaakt is en jij draait met xp of gewoon een slechte rip.
 
dank voor jullie reacties

ik heb een pentium4 2,4ghz computer, inmiddels heb ik avi2 gedownload en de film gedecompressed, encode draait nu maar ik weet eigenlijk niet wat dat inhoudt.
Via radplayer gaat het nu het beste alleen staan er dan 2x ondertitels (onderin en dwars door het beeld....)
Via windvd hapert het beeld weer, dus dat is geen optie.
ZIjn er nog andere mogelijkheden???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan