scanner colorado

Status
Niet open voor verdere reacties.

zoran

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
Berichten
20
Ik krijg mijn scanner niet geinstalleerd onder windows XP. Ik heb een driver gevonden op het net, deze geinstalleerd maar helaas!!!!!
Wie kan mij helpen. Groetjes
 
Welk type scanner heb jij.
Graag meer info.
 
bijna zelfde probleem

Heb je wel een goede driver ? Ik had namelijk ook een scanner die niet wilde werken onder Windows2000 (XP) en toen bleek er geen driver te zijn voor die scanner. Eigenljik was er helemaal nix meer te vinden over de scanner die ik had nieteens een website..

Toen heb ik op dat FCC nummer op een FCC-Zoek site gezocht en ondekte ik dat de scanner van een andere maker was, en die hadden wel Windows 2000 drivers.. Ik weet niet zeker, volgens mij was dat ook een colorado.. Ik heb die scanner ook niet meer... maar dat zou je wel kunnen proberen te achterhalen.. misschien werkt een ander merk driver wel..
 
colorado had enkele maanden geleden (nog) geen driver voor XP
ze raden aan om de driver voor windows 2000 te installeren
 
XP <-=-> 2000

oowja, sorry.. ik was ervan uitgegaan dat iedereen begrijpt dat drivers voor 2000 en XP vrijwel altijd deze elfde zijn en dus op beide operating systems werken...
 
Mijn scanner doet het nog steeds niet, krijg de driver van driversplanet niet geinstalleerd.
 
Verwijder dan eerst de oude drivers. Ontkoppel ook de scanner als je dit doet. Probeer het daarna nog eens. Installeer wel de driver als je ingelogd bent als administrator.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan