goldfish

Status
Niet open voor verdere reacties.

laahlaah

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2003
Berichten
13
Hallo ik heb een vraagje ik krijg de hele tijd in mijn hotmail berichten over goldfish maar wat is dat nou eigenlijk want de een zegt het is een virus en en de andere zegt weer dat het over credits cards gaan wie weet wat goldfish inhoiud want hij komt wel bij ongewenste emails binnen en steeds onder een andere afzenders dus ik kan het niet voorgoed blokkeren of weet iemand hier een oplossing voor?

groetjes van laahlaah:8-0:
 
Volgens hotmail.com verwijderen Hotmail zelf het virus, maar toch scannen.
 
ja hotmail scant de inkomende berichten wel maar niet in mijn ongewenste email en deze map wordt ook niet weergegeven bij mailwasher helaas dus vandaar anders had ik hem via mailwasher op de blacklist kunnen zetten en dat zou hotmail moeten veranderen dat ze ook de ongewenste emails scande maar bedankt in iedere geval dat jullie zo snel hebben gereageerd:thumb:
 
Ik verplaats je vraag toch naar de virussectie aangezien die daar beter tot zijn recht komt
 
laahlaah,
Je moet oppassen dat je dat niet opent omdat de virus scanner van hotmail namelijk vaak deze bestanden niet herkend terwijl het gewoon een Yaha virus is.
Zie hier:
attachment.php
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan