MSN Messenger - Source Code..

Status
Niet open voor verdere reacties.

boxtebv

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
Berichten
127
Hoi allemaal,

Zoals je weet gebruiken veel mensen de beste messenger ter wereld MSN Messenger.. Alleen na de versie 4.6 is het niet helemaal de beste meer, omdat ik die ***** reclame weg krijg en teveel opties op het beeld krijg die alleen maar in de weg staan.

Mijn idee was om de hele messenger overnieuw te maken en met opties erin waar je wél iets aan hebt:

- meerdere copies zelfde bericht meedere mensen
- een optie om iemand stiekem mee te laten kijken
- ASCII Art zenden (voorgeprogrammeerde of zelf)
- handige Nickname changer (coole mooie)
- Auto talk (beantwoorder/bot)
- auto color changer (per buddy)
- ip checker (laat buddy's ip zien)
- buddy's sturen (als text ofsow..)
- meer..
- nog meer..

Maar dan heb ik wel source code nodig, voor het inloggen en berichten sturen en nickname change en nog meer.. Mijn vraag is of iemand deze misschien heeft of iemand weet hoe je een plugin kan schrijven (net als MSN PLUS!). Misschien dat er ook mensen zijn die mee willen helpen ? GRAAG!!! :D

Graag reageren.. misschien kunnen we een team(pje) opzetten..

Groet,
Cypres$
 
jaja... :rolleyes:
Zowat al deze opties zitten al in verschillende add-ons en een soort IP-checker is geen goed idee.. ooit gehoord van hackers??? ;)
Reclame kun je uitschakelen en heb je daar geen zin in dan bestaat er ook nog iets genaamd Trillian Pro :D

Is overigens wel leuk idee van je
 
hackers..

Hmmz,

Hackers kunnen je ip toch wel achterhalen, als je maar een bericht stuurd.. ;)

Misschien kan ik dat er ook wel uitlaten, die optie.
Dat idee van Trilian Pro is ook een slecht idee... dat is echt een ***** programma waarmee je ook niet hetzelfde kan als MSN.. :confused:
 
Ik heb het over Trillian PRO niet die gewone Trillian, want die zuigt idd :D
 
Geplaatst door Freaky Legend
Ik heb het over Trillian PRO niet die gewone Trillian, want die zuigt idd :D

Dat doet ie zeker ;) , maar wat is dan het belangerijke verschil waardoor de Trillian versie die jij gebruikt toch beter is?
 
eej!

wow,

Ik heb gekeken en het ziet er wel beter uit!! als trilian standaard.. Ik zal dit thuis eens installeren, ik heb toch niet zoveel tijd om weer iets nieuws te programmeren..

Tnx!

Groet,
Boy
 
Precies! die chatcliënt ruled heel msn aan ******!:eek: :D maar als je het nog beter kan dan dat, graag! (maar ik weet niet hoe)
 
msn herbouwen

als je nu een paar maanden C++ builder studeerd, daarna van een aantal procedures de source code kan regelen. (MSN Microsoft source code). en een paar maanden gaat programmeren moet je toch al een heel eind zijn ;)

Ik heb wel iets kunnen vinden, maar dit is zeker niet genoeg om een hele chatclient te bouwen..
 
Ik zou zeggen: Doe je best :D
Ik wil dat met C++ programmeren ook gaan leren en als 't lukt kan ik je helpen ;)
 
Borland C++ Builder

builder rulez!!! knippen plakken en slepen.. ;)

wel moet je verstand van de syntax hebben.. (taal)

SUCCESS..
 
en als je niet teveel vast zit aan gebruikers op je contact list kun je ook overstappen op icq. eindeloos veel meer mogelijkheden dan msn. persoonlijk vind ik ook yahoo messenger beter dan msn, omdat het dezelfde mogelijkheden plus 'invisible'-status heeft en er aanzienlijk minder vaak uitligt
 
Geplaatst door captain
en als je niet teveel vast zit aan gebruikers op je contact list kun je ook overstappen op icq. eindeloos veel meer mogelijkheden dan msn. persoonlijk vind ik ook yahoo messenger beter dan msn, omdat het dezelfde mogelijkheden plus 'invisible'-status heeft en er aanzienlijk minder vaak uitligt

euhmz.... ook nog geen ervaring met Trillian Pro???
moet je maar es proberen ;) dan heb je pas ECHT een wereld van verschil :D
 
wil ik best es proberen dan. heeft trillian-pro ook dezelfde enorme zoek-mogelijkheden die icq heeft?
 
ik weet genoeg..

Ik weet geen antwoord op jouw vraag, ik heb nu wel antwoord op mijn vraag.... ik begin er gewoon niet aan, ik kan het beter bij simpelere programma's houden...

Ik kwam ook nog iemand tegen die wél plugins maakte voor msn, maar dat was in Visual C.... Dat is me toch een partij een ***** programmeer programa. BAH.. buhhhhh..

Nou, my problem solved..

mzzl,
Cyp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan