teveel codecs???

Status
Niet open voor verdere reacties.

chilipenn

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
7
ik heb getracht een ac3 codec te installeren, maar nu crasht mijn pc bij het bekijken van een filmpie met ac 3 geluid. het overbekdende blauwe windowsscherm is het gevolg, en de enige optie is rebooten. Ik heb als laatste de ac 3 codec uit nimo geinstalleerd. Ik heb nimo verwijderd gehad omdat hierdoor mijn svcd baksels in spiegelbeeld kwamen.

kan ik de codecs verwijderen en hoe, want als ik nimo verwijder blijft ie crashen. dus eigenlijk wil ik alle codecs verwijderen en een keer opnieuw beginnen

oh ja, werk met xp home
 
als ik mijn systeem terugzet naar vorig jaar dan verlies ik ook andere instellingen. er zal toch wel een manier zijn om alle codecs te verwijderen?
gaan ze weg als ik ms mediaplayer verwijder of iemand een ander idee?
 
Codecs registreren de dll's, als deze niet 'unregistered' worden bij deïnstalleren, lijdt windows hier op den duur onder. Systeem Herstel is 1 v/d betere opties.

Handmatig opruimen kan alleen als je precies weet wat er geïnstalleerd is en waar en dat is lastig met codecs, sinds ze in je system32 staan (samen met honderden andere bestanden).
 
Geplaatst door caveman
Handmatig opruimen kan alleen als je precies weet wat er geïnstalleerd is en waar en dat is lastig met codecs, sinds ze in je system32 staan (samen met honderden andere bestanden).

Doe dat maar niet idd, krijg je hele rare foutmeldingen van:mad:
 
heb net systeemherstel gedraaid. de xvid wordt weer afgespeeld maar nog steeds geen geluid. iemand een idee?
liefst een zonder nimo lite
 
Geplaatst door chilipenn
heb net systeemherstel gedraaid. de xvid wordt weer afgespeeld maar nog steeds geen geluid. iemand een idee?
liefst een zonder nimo lite

Probeer de DivXTotal-Pack anders is, misschien wil dan wel lukken.
Site ben ik ff kwijt, holdon, zoek ik ff op.
 
deze codec zat al in mijn lijst helaas. maar de initiele vraag is beantwoord dus dank aan allen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan