Compaq probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pegasus

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2001
Berichten
42
Vorige week is mijn Compaq Presario 2110 gecrashed. Ik heb de pc geformateerd en wil nu windows98 erop zetten. Dit lukt me echter niet met de diskette die een andere Windows 98 heeft gemaakt maar geen compaq pc. het lukt me niet de cd rom te installeren, sterker nog, hij ziet de cdrom geen eens.
Nu hoorde ik dat je je pc moet booten met speciale compaq diskettes en recovery cdroms, deze heb ik echter niet omdat ik de pc lang geleden heb overgenomen maar niets er bij heb.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ? Ik heb inmiddels contact gehad met compaq maar deze konden mij niet verder helpen.

Ik hoop snel iets te horen.

Ester
 
Hartstikke bedankt, hij ziet de cd rom maar vraagt nu om de Quick restore cd met windows 95 erop ?? Is deze ook te verkrijgen in een rompaq of kan ik deze bestellen...........

Ester

P.s. Compaq kon mij niet meer helpen omdat het systeem uit 1997 komt en daar leveren zij geen support meer voor.............
 
lekker antwoord peacebringer....wat schiet ze daar nou mee op. compaq helpt ook niet en dan geef je zo'n antwoord?

Ester.

Ik heb zelf ook nog een oudere compaq. Je hoeft niet met de quickrestore te werken...het kan maar hoeft niet. Op mijn compaq heb ik gewoon windows draaien...geen compaq versie...

Natuurlijk is de quick restore het makkelijkst...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan