XP driver isdn modem tiger-jet ws128-ps2/ps3

Status
Niet open voor verdere reacties.

spillie

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Berichten
270
hallo,

ik ben op zoek naar de XP driver voor bovenstaande isdn modem. heb al op diverse driver sites gekeken, en ook op de site van de fabrikant. maar die kent geen support of download sectie.

als iemand me kan helpen ben ik diegene zeer dankbaar, anders kan ik twee modems weggooien.

alvast bedankt.

mvg,

spillie
 
Op hun download site zag ik het volgende:

TigerJet PCI ISDN modem drivers
S/T Interface (Europe, Japan, Australia & RoW)

Windows 98 (Original, SE and ME) and Windows NT 4.0 install disk

Windows 2000 driver is on the Microsoft Windows 2000 CD

Windows XP driver is on the Microsoft Windows XP CD

Windows XP and 2000 driver for "AMD" boards


De drivers zijn dus te vinden op de XP-cd
 
bedankt voor je antwoord. ik zat op een andere site.
de driver die op de XP-CD zit ondersteunt mijn modem niet. ik denk dat de modem te oud is. hij is een jaar of 4-5 oud schat ik.

of kan het zijn dat de driver niet bij de instalatie van XP geinstalleerd is? het modem zat er toen al wel in.
 
isdn modum

misschien heb je hier iets aan??
 

Bijlagen

  • win2k_isdn_amd.zip
    57,2 KB · Weergaven: 98
Seeburg: die van jou is toch voor amd? het gaat hier om een pentium-pc.

en tanja: hij wordt dus niet herkend. na de instalatie stond het modem in apparaatbeheer als Netwerkcontroller met een geel vraagteken ervoor.
de stuurprogramma's waren niet geinstalleerd.

Silkcom: wat is dat bestand dat je gevonden hebt?
volgens mij is dit een driver voor een Wisecom modem.

ik kan het helaas nu niet hier testen. het gaat om een pc van een vriend van me.
 
isdn modum

Ik zag niets staan over een pentium pc dus ik wist het niet. sorry!
 
tanja: is dat niet een beetje vreemd, een driver van een andere fabrikant? misschien niet hoor, maar ik vraag het me gewoon af. ik ga het in ieder geval proberen.

Seeburg: ik heb het ook niet gezegd, dus je kon het ook niet weten.

klopt het trouwens ook wel dat de pc geen meldingen van nieuwe hardware geeft. alleen aan het vraagteken in apparaatbeheer geeft aan dat ie niet (goed) werkt?
 
En als je die driver bij het apparaatbeheer verwijdert, modem eruit halen, opnieuw opstarten (na weer uitgezet te hebben) modem er weer in. Wordt hij dan ook niet herkend als nieuwe hardware?

En driver van een andere fabrikant kan denk ik wel hoor, aangezien het een oud modem is. Misschien bedrijf overgenomen of iets dergelijks
 
heb ik gedaan ja. ik kon geen driver verwijderen, aangezien er geen een geinstalleerd was.

maar ik kan me herrineren dat toen ik XP op mijn vorige pc installeerde ik ook geen melding kreeg van nieuwe hardware toen mij modem het niet meer deed vanwege ontbrekende drivers. her er toen niks aan gedaan omdat ik de modem niet nodig had.(kabel).

maar ik ga die driver van wisecom proberen.

allemaal bedankt voor de snelle hulp.

mvg

spillie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan