printer operation cannot continue due to lack of resources

Status
Niet open voor verdere reacties.

dopekoe

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2002
Berichten
37
Hallo,

Ik heb een vreemd probleem en ik heb geen idee waar het aan zou kunnen liggen.
Dit probleem heb ik bij meerdere computers in het netwerk (Win2k)
Het zit als volgt :
Als ik naar de map printers ga en dan de eigenschappen van de desbetreffende printer opvraag dan doet hij dit gewoon. Klik ik daarna op printing preferences dan verschijnt de volgende melding : printer operation cannot continue dus to lack of resources.

Een andere probleem dat hoogstwaarschijnlijk ook hiermee te maken heeft is het volgende :

Als je bijvoorbeeld in Word iets gaat uitprinten via bestand (file) --> afdrukken (print) dan je hebt de juiste printer geselecteerd en je wilt de papierbak instellen en drukt daarvoor op eigenschappen dan kun je net zo lang op die knop drukken als je wilt maar er gebeurt niets.

Bij sommige computers heb ik dit probleem verholpen door de printer opnieuw te installeren of door de printer te verwijderen en daarna uit loggen en opnieuw inloggen en de printer te installeren.

Bij andere computers heb ik dit ook geprobeerd maar heeft dit niet geholpen ! daar blijft hij deze melding geven.

Het zou aan het profiel kunnen liggen maar dat weet ik dus niet.
Ook staat de ntprint.dll goed en is de driver up-to-date (Elke computer maakt gebruik van dezelfde driver)

Misschien dat jullie een oplossing hebben. De situatie is niet zo erg dat het het werk belemmert maar we willen het wel graag in orde hebben.

Alvast bedankt....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan