digitale camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

hans 42

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2002
Berichten
231
Hoi Ik kreeg de volgende vraag van een lid van mijn comunitie maar zag er geen kans voor hem zelf te plaatsen dus doe ik het maar als het mag?

Ik heb vorig jaar 31december een nieuwe gekocht een digitale powershot a 40, maar ik heb geen nederlandse handleiding,
iemand hier die me kan helpen?
Ook lukt het niet om mijn foto bestanden te legen in mijn pc om dat .... mijn pc de camera niet erkend....help!!

Dit was haar vraag weet iemand hier eeen antwoord op?


:thumb: bedankt Hans
 
Ik heb gezocht en alleen oudere drivers kunnen vinden, ik ga er van uit dat het om 'n xp puter gaat?
soms werken win2000 drivers ook op xp.
Vreemd dat er geen software bij zit.
Of heb ik dat verkeerd begrepen?
BiGWXXL
 
Hans,

Een tijdje geleden voor mijn collega met een Canon Powershot A40 aan het klooien geweest. Wij kregen de foto's niet naar de PC gestuurd.
Camera werd wel herkend, je hoorde de usb gedongel, maar het oversturen lukte voor geen meter.
We hebben W98SE WME en WXp geprobeerd.
Uiteindelijk heeft de leverancier hem een cardreader gegeven en hier werkt het wel mee.

Dat de PC je fototoestel niet herkent, dat mag niet. Kijk in je BIOS of de USB poorten aan staan en trouwens met welke versie van Windows draait je PC?
 
Het lag bij mijn collega niet aan de camera, maar aan de Laptop van het merk Gericom. :cool:
 
canon a40

Bedankt hans42,
ik ben zelf maar lid geworden om het wat duidelijker te maken.ikwerk met windows 98.
kan iemand mij staps gewijs uit elgeen wat ik eigenlijk zou moeten doen en heeft niet een van u een , nederlandse hand leiding? al was het alleen maar ff om te lenen?
Ik hoop dat deze boodschap zo goed over komt..
Misschien moet ik alles er nog eens af halen en opnieuw laden..???
Groeten babbeltje
 
Wat ik van de Canon weet is dat je de USB-kabel in de PC moet steken. Je hoort dan een geluid.
Als het goed is wordt de camera gevonden en zie je in de verkenner, dat er een harde schijf bijgekomen is.
Wordt de camera niet herkent, dan moet je de driver installeren. Deze wordt door Canon erbij geleverd op een cd-rom.
Er worden verschillende drivers geleverd voor alle besturingssystemen, en de kunst is om de juiste eruit te vissen. Hiervoor moet je de handleiding raadplegen.
 
hi

Ik dacht dat de driver twain was..? die is geinstalleerd, ik ben daarna naar het coinfiguratie scherm gegaan en heb gekeken bij camera;s en scanners om hem daarmee te laten zoeken maar er gebeurd niets
 
Hoi,

Nog steeds ben ik er niet uit, mijn zwager die op bezoek was heeft er ff naar gekeken , maar hij is weer naar huis en ik krijg een fout medling ben weer ff ver! welke ben fout melding ben ik vergeten. ik weet dat ik nu een driver moet instaleren want de camera heeft er een menselijke usb voor nodig, ten minste zo heet dat ding ik weet ook waar hij staat op de cdrom, maar hoe, moet ik dat precies doen ik heb via mijn pc en eigenschappen de usb poort gevonden , maar hoe installeer je die driver als ik via de zoek opdracht in mijn pc de usb heb gevonden opmijn cd-rom...
graag iemand die een stappen plan schrijft ..:)


Babbeltje

ps ik lees inmiddels meer problemen met die usb an sluiting..voor camera's( hier bij de site) misschien handiger om dat te bundelen, ik heb nog geen oplossingen gelezen!

B.
 
ik ben er uit!!!

IK ben er uit
hieperde piep de CAMERA moet AAN staan bij het laden van de usb. Daarna werkt het perfect. dank jullie wel!
 
Gelukkig maar.

Ik zat er nog aan te denken om het erbij te schrijven, dat je de camera "aan" moet zetten, maar ik dacht, dat weten ze toch wel.
Zo zie je maar, ik moet niet dachen.
 
ZE>...

Er is hier geen ze....( die helpt)

Ik zoek die dingen altijd alleen uit jammer genoeg, zodra het klaar is, ...komt iedereen zich ter mee bemoeien ;(
Juist in een gesprek... kom je wel eens op andere dingen.
nou ja in iedergeval werkt het..nu nog een beetje leren spelen met het programma, mijn zoon vroeg al , kun je nu ook het hoofd van iemand anders eropzetten het schijnt te kunnen had hij gehoord, dus ik speel nog ff verder bedankt.....
en eh een goede raad... neem niet zo gauw aan dat iedereen "het wel weet, juist die kleine dingen kan Men wel eens over het hoofd zien!
in iedergeval bedankt:))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan