amd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Berichten
1.585
Zou het spel C&C renegade,op een amd k6 erop passen,Heb het spel ergens liggen maar wil het verkopen,(neefje)maar ik weet neit of het er bijj he oppast
 
Check gewoon de minimum systeemeisen die op de doos staat of op internet, en kijk of zijn systeemspecificaties voldoen aan de in ieder geval minimale systeemeisen van het spel.
 
internet.

Maar op internet,wordt alleen aangegeven.PENTIUM2 nog wat.Maar ik weet niet welke mentium je met een amd kunt vergelijken.:confused:
 
Gewoon de snelheid(Mhz) aanhouden en niet echt kijken naar et type cpu.

Als et spel bijv. een PIII 500Mhz vereist, dan is dit ook geldig voor andere types cpu's, als de mhz maar wel gelijk is. (en et geheugen-aantal en videokaart etc)
 
Geplaatst door game-master
okee.dus dan heb hij een amd nodig met 500 mhz

Euh, als dat op de doos staat van het spel....

De 500Mhz was een voorbeeld hoor.
 
Dit zijn de minimale systeemeisen:

PII 400 Mhz, 96MB RAM, 16MB 3D kaart, 700MB HD

Dus kijk even of hij dit ongeveer heeft. Hij heeft een AMD K6 zeg je, maar hoeveel Mhz?
 
waarom leen je C&C Renegade gewoon niet van je neef kijken of ie het doet?? maar ik heb wel gelezen en gehoord dat het niet een super tof spel is maar dat moet jij weten
 
uhm... Mega-Gamer...
Hij VERkoopt het aan zijn neef, niet andersom...
maar je hebt wel gelijk, hij kan het UITlenen aan zijn neef, toch?
 
Geplaatst door Muurhond
Gewoon de snelheid(Mhz) aanhouden en niet echt kijken naar et type cpu.

Als ze het hebben over een Pentium II dan bedoelen ze ook een pentium II, niet kijken naar een bepaalde cpu? tuurlijk wel !!!!!!! Waarom zijn er dan zoveel discussies over amd en intel als je alleen maar naar de mhz moet kijken, DENK NA.
 
Geplaatst door danjan1
Geplaatst door Muurhond
Gewoon de snelheid(Mhz) aanhouden en niet echt kijken naar et type cpu.

Als ze het hebben over een Pentium II dan bedoelen ze ook een pentium II, niet kijken naar een bepaalde cpu? tuurlijk wel !!!!!!! Waarom zijn er dan zoveel discussies over amd en intel als je alleen maar naar de mhz moet kijken, DENK NA.

Euhmz maat, waarom die ophef? Weet je wel wat ik bedoel met type cpu?

Ik bedoel hiermee te zeggen dat het type(AMD K6/Athlon(XP), PII/III/4 etc) nix uitmaakt. Tuurlijk, et nieuwste type heeft de voorkeur, maar lang niet iedereen heeft dit. Daarnaast is et voor games niet echt belangrijk wat voor type cpu wordt gebruikt.

Et is de snelheid van de cpu(en de rest van et systeem) die telt en belangrijk is. maar da's wat anders.
 
Laatst bewerkt:
Dat ben ik niet met je eens, een p3 heeft meer instructiesets aan boord dan een p2, en het aantal mhz zegt mij ook totaal niks, bijv. een p4 moet veel meer mhz halen om dezelfde performance te halen als een athlon xp. Ik ben het wel met je eens dat alles in het geheel moet kloppen, moederbord, processor, grafische kaart en geheugen maakt de performance, maar ik bedoel te zeggen dat als ze bv. een p3 450 mhz bedoelen dat ze dan geen p2 450 mhz bedoelen, want een p3 is gemiddeld 60% sneller dan pentium 2
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan