Welke NL software voor digitale fot opslag???

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoingrid

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Berichten
258
Ik krijg morgen mijn eerste digitale camera. een Canon Ixus digital V3. Bij deze camera schijnt NL software te zitten. Ik ga er van uit dat dit zeer minimale software is en dat ik een echt programma zelf zal moeten aanschaffen.

Weet iemand wat goede NL software is voor een amateur als ik. Het belangrijkste is dat het EENVOUDIG en NL is??
 
wat wil je ermee? alleen de bestanden van de camera naar de HD overzetten of ook bewerken?
O ja, voor simpele maar hele handige bewerkingen is IrfanView ideaal (niet nederlands).
Waarvoor eigenlijk alleen nederlandse sortware? hebben we last van anglofobie?¿? (bang voor engels:) )
 
Hoi,

Met Paint Shop Pro kom je een heel eind!
Probeerversie te downloaden bij Jasc.com


Grtzzz.
 
Geplaatst door melslenstra
wat wil je ermee? alleen de bestanden van de camera naar de HD overzetten of ook bewerken?
O ja, voor simpele maar hele handige bewerkingen is IrfanView ideaal (niet nederlands).
Waarvoor eigenlijk alleen nederlandse sortware? hebben we last van anglofobie?¿? (bang voor engels:) )


Geen ANGST voor de NL, maar het is gewoon makkelijker.

Ik wil inderdaad bewerken en beheren. Ik hoor collega's steeds over Adobe photoshop elements 2.0 NL. Is dit iets??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan