Meerdere foto's printen op A4

Status
Niet open voor verdere reacties.

piepoeh

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2002
Berichten
718
Ik zoek een progje om meerdere digitale foto's op 1 A4-tje te printen. De software die ik bij mijn camera heb gekregen (MGI photosuit 8.1) kan dat niet.
Foto papier is duur zat dus ik wil eigenlijk 2 tot 4 foto's op 1 A4-tje.
Iemand een idee?
 
Collages maken in Photoshop, als je dat hebt.
 
Heb geen photoshop, wel PSP.
Wat voor formaat moet ik kiezen voor de nieuwe afbeelding?
Kan het niet simpeler? Op die maniet wordt het wel erg bewerkelijk als je een reeks foto's wil printen.
 
Met PSP gaat het ook goed, eerst de foto's die je wilt afdrukken openen en dan op meerdere afbeeldingen afdrukken klikken.
 
Ik weet niet wat voor een printer je hebt, maar ik gebruik zelf hiervoor Photoquicker van Epson.
Je kan het even proberen, nooit geschoten is tenslotte altijd mis.
Downloadlink
 
Kijk eens aan, zo simpel met PSP. Ik werk al er jaren mee maar nooit geweten dat dit kon.

Thanks!
 
Toch nog even een vraagje. Ik heb nu met psp 4 foto's op een pagina (liggend). Als ik nu print, worden de laatste 2 maar voor een kwart afgedrukt. Is dit een instelling ergens van of........
 
Dimage, toch ook nog even dat progje van jou gedownload. Werkt prima en ik heb niet eens een epson printer. Is precies wat ik in eerste instantie zocht.
Thanks!
 
Ik had van iemand anders ook eens gehoord dat het ook werkte op zijn (niet Epson) printer, maar wilde niet gelijk beweren dat het op elke printer werkt.
Het is trouwens een perfect progje en ook de bewerkingen gaan er heel simpel mee.
Werken alle functies bij jouw en welk merk printer heb je als ik vragen mag?
 
Ik heb nog niet alle opties geprobeerd maar 4 foto's op 1 A4-tje lukt prima en dat was de bedoeling.
Ik ga alle opties nog wel een keer bekijken.
Ik heb een HP970CXI.
 
Gewoon Word opstarten, de foto's invoegen, met de muis op grootte zetten en printen maar.
 
Word is een aardige optie maar:
1 Op die manier is het te bewerkelijk als je veel foto's moet printen
2 niet iedereen heeft Word. Ik bijv. niet.
Desalniettemin bedankt voor de tip.
 
easy photoprint

Canon heeft het programma easy photoprint. Dat is heel handig om 4 foto's randloos op een a4 te krijgen. Ik weet alleen niet of het met andere printers samenwerkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan