DVD branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferrieb

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2001
Berichten
27
Hoe krijg ik het voor elkaar om een al geripte DVD m.b.v.
een dvd brander op een DVD te krijgen, met welk programma kan dit?

(Alle bestanden zijnbij elkaar ongeveer 7GB, dus het zal op 2 DVD´s moeten)

KLopt het ook dat je een geripte DVD nog niet met WinDVD af te spelen?
 
Geplaatst door ferrieb
Hoe krijg ik het voor elkaar om een al geripte DVD m.b.v.
een dvd brander op een DVD te krijgen, met welk programma kan dit?
(Alle bestanden zijnbij elkaar ongeveer 7GB, dus het zal op 2 DVD´s moeten)

Nero zou dat moeten kunnen volgens de guides van ahead.de


KLopt het ook dat je een geripte DVD nog niet met WinDVD af te spelen?

DIVx jes worden ook door winDVD afgespeeld zoland de juiste codec maar op je syteem staat geïnstalleerd.
 
De helpfunctie van Nero is best wel uitgebreid......... :

Dvd's
Met Nero bent u in het bezit van een standaardgebruikersinterface waarmee het maken van elk soort medium kinderspel is. Dit houdt ook in dat de tabbladen die de eigenschappen van een dvd bepalen grotendeels hetzelfde zijn als de tabbladen voor een cd. De procedure voor het maken van een dvd (ISO) is niet helemaal hetzelfde als de procedure voor het maken van een cd, omdat u dit type dvd niet altijd kunt gebruiken voor multisessies, waardoor het bijbehorende tabblad niet altijd beschikbaar is. Opties zoals de keuze van de indeling (Modus 1 en Modus 2/XA) zijn niet beschikbaar voor dvd's (ISO). Op het betreffende tabblad is dit gebied dus uitgeschakeld.

Dvd is de afkorting voor Digital Versatile Disc. Aan de buitenkant ziet een dvd er hetzelfde uit als een gewone cd. Op een dvd kunt u echter veel meer gegevens opslaan (op dit moment tot 4,7 GB vergeleken met 650 MB op een cd) omdat de informatie dichter bij elkaar wordt opgeslagen en de schijf in maximaal vier lagen wordt geschreven. De informatie moet worden gelezen met een speciale laser met een aangepaste golflengte, waardoor dvd's niet met een gewone cd-speler kunnen worden gelezen.

Met Nero kunt u de volgende typen dvd's branden:

Dvd-r
Dvd-rw
Dvd+rw
Dvd+r
De afzonderlijke stappen voor het maken van een dvd zijn hetzelfde als de stappen voor het maken van een cd. Hoe u een dvd moet maken, wordt daarom niet apart beschreven.

Op een dvd kunt u de volgende compilaties maken:

Dvd-rom (ISO)
Kopie van een dvd
Dvd-rom (Opstarten)
Dvd-rom (UDF)
Dvd-rom (UDF/ISO)
 
Hallo,
kijk eens hier http://www.vcdhelp.com/dvdripping bijna onderaan bij (DVD to DVD±R/W ripping methods) Met nero kan je inderdaad dvd's branden, maar dan moeten de files ongeveer 4500 mb zijn. Nero ondersteund het niet om 1 film op 2 dvd te krijgen. Dit kan je doen met dvdxcopy en met ifoedit wil dit ook. Met ifoedit kan je die film strippen dus dan haal je extra languages eruit. En met ifoedit kan je dus ook de film van 7gb in 2 van bijv 3.5gb, na het ifoedit process kan je het branden met nero. Ulead dvdworkshop is by the way een hele goeie dvd authoring programma.
Greetz
A.I.
 
Geplaatst door @temptation


Nero zou dat moeten kunnen volgens de guides van ahead.de



DIVx jes worden ook door winDVD afgespeeld zoland de juiste codec maar op je syteem staat geïnstalleerd.

Ik heb nu WinDVD 4 geinstaleerd hiermee kan ik de
VOB-Files wel afspelen maar geen juiste taal of ondertitelling instellen ( Ik open dan een VOB file in WinDVD en dan speelt hij dat af)

Waar zijn de andere bestanden voor met de extensie, IDX, LST en IFO?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan