James Bond film (groen beeld met blokken)

Status
Niet open voor verdere reacties.

efstathios

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2002
Berichten
43
Beste mensen,

Ik probeer al een geruime tijd de nieuwe JB film aan de praat te krijgen. Het is een avi bestand en van goede kwaliteit. Alleen wordt de film niet juist weergegeven (groen/blokken beeld). Ik heb al een paar codecs geinstaleerd maar zonder resultaat. Wie heeft een tip? Alvast bedankt!
 
Geplaatst door efstathios
Beste mensen,

Ik probeer al een geruime tijd de nieuwe JB film aan de praat te krijgen. Het is een avi bestand en van goede kwaliteit. Alleen wordt de film niet juist weergegeven (groen/blokken beeld). Ik heb al een paar codecs geinstaleerd maar zonder resultaat. Wie heeft een tip? Alvast bedankt!
die codecs van divx?
 
Je gebruikt toevallig Powerdvd?
Dit had ik namelijk ook met deze film:).

Ik heb het opgelost door Windvd te downloaden en te installeren en toen was mijn probleem opgelost:)

Windvd is net als Powerdvd een videoprogramma (om films te kijken)
 
Laatst bewerkt:
Welke speler gebruik je.?
Die van mij speelt op alle spelers .Behalve met de mediaspeler.
Gebruik geen NIMO.Codec`s.
 
Laatst bewerkt:
Probeer het eens met de BSPLAYER en de DiVX total pack.exe en voor de sub titels gebruik je dan vobsub. Bij mij werkt dat allemaal prima.
 
Ik heb dat oook met the power puff girls the movie, ik weet nog steed niet welke codec ik moet gebruiken maar mischien komt die in dit topic wel omhoog :)
 
Ik heb een player gevonden All Player deze geeft ook aan welke codec je moet downloaden als je de coedc niet hebt :thumb: :)

En met deze player doet Power Puff Girls het prima, zonder blokken :thumb:
 
Help Help Help

Hoi

Dank voor de reacties. Ik heb alles uitgeprobeerd maar HELAAS zonder resultaat. Ik weet echt niet wat te doen wie kan mij toch helpen? Please!
 
had je die divx total pack gedownd of niet. anders mail ik hem wel
 
Ik heb de onderstaande files gedownload en geinstaleerd, helaas zonder resultaat. Het is echt frustrererend nu ik de film eindelijk hem niet kan bekijken.

Codecs5035_allin1
DivX_Total_Pack
 
Geplaatst door efstathios
Ik heb de onderstaande files gedownload en geinstaleerd, helaas zonder resultaat. Het is echt frustrererend nu ik de film eindelijk hem niet kan bekijken.

Codecs5035_allin1
DivX_Total_Pack


Heb je WinDVD ook al geprobeert?
 
Ja windvd, bsplayer, powerdvd geprobeerd, maar nix. Ik kan zien dat de film een goede kwaliteit heeft, maar ik zie ook groen met blokken echt vreemd.
 
Laatst bewerkt:
geluid is goed alleen het beeld...om gek van te worden. Bijgevoegd een printscreen van:
Gspot
WinDvd
 

Bijlagen

  • jamesbond2.jpg
    jamesbond2.jpg
    23,4 KB · Weergaven: 64
Bijlage

Bijlage
 

Bijlagen

  • james bond 1.jpg
    james bond 1.jpg
    82,6 KB · Weergaven: 60
DANK DANK DANK

Hij doet het!!! Nadat ik ffdshow-20020617 had geinstaleerd werd de film juist weergegeven! Allen hartelijk dank voor de tips, echt top!
 
Dan was het toch dat .Ik had hier ook nog nooit van gehoord terwijl ik zelf ook DVD`s ript.Het bestaat al vanaf juni 2002.Had je ook eerder een screenshot van G-Spot moeten vragen .
Deze vraag hoort eigenlijk bij multimedia>divx thuis
Maar goed het is opgelost en daar gaat het toch om.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan