Vertel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Ik zet straks *(of morgen :D) Norton System Works 2003 Proffesional Edition op mijn PC.
Wat kan ik verwachten? Goede dingen/slechte dingen etc.

Liever geen links naar site's, want er zit een duidelijke handleiding bij en ik heb al wat gezien op het forum. Maar gebruikerservaringen.

Mischien Saldos:D?
 
Nee hoor, maar ik heb gezien dat Saldos een "Symantec expert" is.:)
 
is het niet verstandiger , informatie in te willigen VOOR je een dergelijk programma aanschaft ?
 
Geplaatst door frogger
is het niet verstandiger , informatie in te willigen VOOR je een dergelijk programma aanschaft ?
Hij zal het dan wel ook niet gekocht hebben.....:cool: :eek:
 
Hopelijk hebben ze in de 2003 versie een oplossing gevonden voor de prullenbak.
Alle door Norton 'beschermde' files kan ik niet verwijderen :-(
 
Geplaatst door rene_overtoom

Hij zal het dan wel ook niet gekocht hebben.....:cool: :eek:

Nouhou:eek: .

Ja, maar maakt niet uit. Had hem sowieso wel gekocht. Wil nu alleen weten waar ik dan op moet letten.:)
 
Heel goed prgramma hoor, maakt je pc alleen wat trager als je al wat andere dingen hebt draaien enzo.
wat heeft Systemworks met interbeveilging te maken xp-pc?)
 
En die duidelijke handleiding..........is die in het Hollands?
 
Geplaatst door @temptation
Heel goed prgramma hoor, maakt je pc alleen wat trager als je al wat andere dingen hebt draaien enzo.
wat heeft Systemworks met interbeveilging te maken xp-pc?)

Dat heb ik gezien bij run in het register:8-0:. Maar mijn PC kan het aan, dus geen probleem.
 
XP_PC,
Norton system works 2003 is een goed programma. Persoonlijk vind ik de Norton antivirus scanner ervan het belangrijkste.

Als je problemen wil voorkomen tijdens de installatie van de upgrade van NAV 2003, dan moet je dit doen:

1. Zorg ervoor dat je virus vrij bent.
2. Zorg ervoor dat je de laatste internet explorer hebt geinstalleerd.
3. ga naar start-uitvoeren-msconfig-opstarten en vink alles uit-toepassen-ok en restart de pc.
3. Deinstalleer de oude virus scanner eerst via configuratiescherm-software.
4. download en run RNAV vanaf deze site:
http://service1.symantec.com/SUPPOR...33497f6e8a319ece88256ace0076cc02?OpenDocument
5. installeer de upgrade van NAV.
6. ga naar tart-uitvoeren-msconfig-opstarten en vink alles weer aan-toepassen-ok en restart de pc.
7. Indien je de messenger gebruikt, dan zal hij alleen 4.7 en wat eronder zit ondersteunen. Als je de nieuwste messenger 5.0 hebt dan moet je in de opties van NAV de messenger scanner uitzetten.

Dan heb je helemaal geen probleem met de NAV installatie.
 
Geplaatst door saldos
XP_PC,
Norton system works 2003 is een goed programma. Persoonlijk vind ik de Norton antivirus scanner ervan het belangrijkste.

Als je problemen wil voorkomen tijdens de installatie van de upgrade van NAV 2003, dan moet je dit doen:

1. Zorg ervoor dat je virus vrij bent. Done
2. Zorg ervoor dat je de laatste internet explorer hebt geinstalleerd. Done
3. ga naar start-uitvoeren-msconfig-opstarten en vink alles uit-toepassen-ok en restart de pc.Niet gedaan, wel hanmatig afgesloten
3. Deinstalleer de oude virus scanner eerst via configuratiescherm-software.Done
4. download en run RNAV vanaf deze site:
[b]Done[/b]http://service1.symantec...33497f6e8a319ece88256ace0076cc02?OpenDocument
5. installeer de upgrade van NAV.Done
6. ga naar tart-uitvoeren-msconfig-opstarten en vink alles weer aan-toepassen-ok en restart de pc.dus ook niet
7. Indien je de messenger gebruikt, dan zal hij alleen 4.7 en wat eronder zit ondersteunen. Als je de nieuwste messenger 5.0 hebt dan moet je in de opties van NAV de messenger scanner uitzetten.4.7 hier.

Dan heb je helemaal geen probleem met de NAV installatie.Had nergens last van:thumb:

Tot nu toe vind ik hem top!!:thumb: :love:
 
Ik ook Saldos :thumb: :love: :thumb:
't Verliep probleemloos dankzij jou verhaal.
 
Hm, de mijne heb ik zelfs niet gevonden :cool:

Saldos, wat je met MSN bedoelde vat ik niet helemaal.
Ik weet wel dat mijn MSN 6 nu zit te klieren.
Mag ik nu verwijzen naar een nieuwe tread van me?
 
Geplaatst door Elisa
Hm, de mijne heb ik zelfs niet gevonden :cool:

Saldos, wat je met MSN bedoelde vat ik niet helemaal.
Ik weet wel dat mijn MSN 6 nu zit te klieren.
Mag ik nu verwijzen naar een nieuwe tread van me?

Elisa,

MSN 6 bestaat niet. MSN 5.0 bestaat wel.
 
Nou ik wist niet waar ik dat vandaan moest halen dus rechtsklikte ik op dat vlindertje en kreeg dit:
attachment.php
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan