mass storage device

Status
Niet open voor verdere reacties.

ellybelly

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2001
Berichten
399
hier ben ik weer het vervolg op me vorige vraag .ik ben er nu achter dat het volgende niet geinstaleerd is mass storage device aangezien ik een pacard bell comp heb met de win 98 se en bij deze comp zit de officele window cdrom er niet bij ,kan iemand zeggen wat ik nu moet doen bedankt alvast
 
Dat is dus de camera. De camera wordt door windows als een schijfstation gezien (je kan er dingen opzetten en er weer afhalen), en daar moet je drivers voor installeren. Als je a.u.b. precies wilt vertellen welke camera het is (fabrikant + typenummer) dan kunnen we er drivers voor gaan zoeken. Zat er eigenlijk geen software bij de camera?
 
1036064867.jpg

Het is zeker deze? Die wordt ook wel de DC-210 van Kodak genoemd. De driver hiervoor kan je hier halen.
 
Waarom heb je eigenlijk de cd die bij de camera zat niet gebruikt om hem te installeren?
 
ik zal je zeggen ik begrijp er helemal niks van ik heb die cd gebruikt en toen staan er 3 ikoontjes op dus ik wil de fotos op de comp zetten maar krijg een melduing dta de camera niet is aangesloten wel mijnouwe camera sata er op die kan ik wel keizen gek hoor maar het si inderdaad die camera goh dus het is van kodak
 
Sorry, maar ik kan nauwelijks lezen wat je schrijft, het zit vol spelfouten en komma's en punten ontbreken totaal. Welke dingen staan er precies op de cd?
 
ow sorry hoor, maar voelden me niet zo lekker.

er staan 3 programmas op *PHOTOSTUDIO 2000*PHOTOPRINTER*PHOTOFANTASIE EN ALS IK DAN HET APRAAT GA SELEKTEREN KOMT DIE KODAK ER NIET IN VOOR WEL MIJN OUDE CAMERA DIE IK ER VOOR OP HAD ,DIE KAN IK OOK NERGENS VERWIJDEREN KAN NERGENS DIE CAMERA VINDEN OM TE VERWIJDEREN. HOOP DTA HET NU ALLEMAAL EEN BEETJE DUIDELIJKER IS .ALVAST BEDANKT
 
Hm... je hoort er wel gewoon drivers bij te krijgen, maar je kan via de link die ik je hierboven gaf (bij de foto) de drivers ook downloaden. Anders wordt het teruggaan naar de Blokker. Misschien is het ook aan te raden om voortaan een digitale camera bij een computerwinkel of fotospeciaalzaak te kopen, die hebben er vaak wat meer verstand van en kunnen je ook makkelijker helpen dan wij.

EDIT
En zet alsjeblieft je caps lock uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan