chello

Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Berichten
1.270
Hallo zijn er nog meer in de omg. van Rotterdam waar chello niet vooruit te branden is in het weekend
 
Ik heb ook chello, maar dan in Almere. Ik heb niet echt in bijvoorbeeld het weekend dat het niet vooruit te branden is maar wel vaak, ook doordeweek. Ze kunnen hier volgens mij bijna beter een anti chello forum opzetten op deze site
 
Ik heb Chello in Vorden, dat ligt bij Zutphen.
Af en toe ligt het eruit, maar gemiddeld kom ik toch wel aan 250 Kb/sec. Er zijn in mijn straat ook maar 3 gebruikers waaronder ikzelf. :D

Groeten, Harold
 
In vlaardingen geen enkel probleem.
Zou als ik jouw was even testen op bijv. www.internetten.nl
mijne is daar.
178,422 Kbytes/sec

mijn bandbreedte: 1,427,375 Kbits/sec
Dat is in ieder geval vrij normaal voor mijn wijk..
 
Hmmm, woon in Apeldoorn, gaat goed de laatste tijd hier, maar als ik het zo hoor kan ik beter verhuizen naar Vorden:D
 
zeker

nou dat kun je wel zeggen. heel traag s,avonds en in het weekend, ik heb m,n abbonnement al opgezegd om adsl. te nemen. is iets constanter!
 
Vreemd dat het dan per wijk zo kan verschillen..
Hier in vlaardingen geen enkel probleem, heb net op de site van internetten.nl gekeken op telefoon 010, maar zag niet extreem lage waarden staan..?
zie hier
 
klopt

Nee nu gaat het wel, hij is nu redelijk snel hoor. als hij altijd zo snel was,had ik geen probleem. maar soms, is hij zo langzaam,dan gaat hij haast weer terug in de tijd!
 
Bij mij is het toch vreemd als ik bearshare pro laat mee draaien heb ik maar 3,8 kb zet ik dat uit dan heb ik 68 kb
 
Maar dat is natuurlijk logisch Rama
als ik kazaa, msn, edonkey etc aanzet heb ik ook een lage download...
Gewoon zorgen dat niet alles gelijktijdig opstart en dat soort progjes alleen aanzetten als je ze ook echt wil gaan gebruiken zal je internetsnelheid ten goede komen.

BTW
Op welke site test jij je snelheid?
 
Het word nog erger ik zit op helmij,een beetje aan het zoeken ? maar nu krijg ik hier een virusallert en wel W32.nimda.enc er moet toch echt iets niet in orde zijn
 
Op speedtest heb ik deze resultaten
Communications

879.4 kilobits per second
How communication devices are rated. Kilo means 1,000 and mega means 1,000,000. Examples include 56k modem and 10Mbit Ethernet

Storage

107.4 kilobytes per second
The way data is measured on your hard drive and how file sharing and FTP programs measure transfer speeds. Kilo is 1,024 and mega is 1,048,576.

En crash gaf je al een link, maar heb je wel een firewall en een anti virusprogramma?
Laat anders ook maar even voor de zekerheid je computer scannen bij www.housecall.nl
en op trojans bij http://www.blackcode.com/scan/
 
Hoy Lex bedankt voor je berichtje ,maar dat gaat over W32nimda.A@mm ik heb W32.nimda.enc ondanks norton 2003 blijf die een melding geven terwijl norton zeg dat die hem verwijderd
 
Arie bedankt voor je berichtje zo snel ik heb alles uitgevoerd er zijn gelukkig geen virussen gevonden. Ik vond het al vreemd want ik heb Norton 2003 en Trojanshield er op staan beide ger.versies Gr.Rama
 
heb je ook de volledige scan gedaan voor trojans?
Neem aan dat alles up to date is?

Zoals ik al eerder zei, start niet teveel dingen automatisch op, dat komt in ieder geval je snelheid ten goed.

Jackall
Volgens mij is chello in o.a. rotterdam bezig om de servers te vernieuwen waardoor juist de snelheid wat beter zou moeten worden...

Waarom de helpdesk bellen? Het merendeel kan je zelf oplossen door wanneer je problemen hebt je firewall uit te zetten, opnieuw op te starten.. Eventueel even de stekker voor uurtje uit je modem en dan op te starten
 
Zondag 5 jan 2003 gemeten bij internetten.nl 21:15
190,239kbytes/sec bandbreedte1,521,916
Ik woon in lekkerkerk omgeving rotterdam.
 
Hier spreekt chello uit Rotterdam:) Come in plzzz :D

Ehh...tjah, laten we zeggen "normale snelheid". Dus gewoontjes 160 KB.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan