Kapotte MPG file

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommy2k

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2002
Berichten
90
Ik heb dus zoon VCD'tje gekregen van un kennis en aangezien mun DVD speler die krengen niet afspeelt wil ik hem op mun PC spelen. Er is echter een klein probleempje, dit lukt niet. Als ik het bestand zo van de CD open blijft Media player aan het lezen maar laat niks op het scherm zien. Met een beetje zoekwerk kwam ik er erachter dat het een .dat file is die ik toen met VCDEasy naar een MPEG file heb omgezet. Alleen kan ik met deze mpg file weer nx. Ik kan hem wel afspelen, maar dan loopt de slider (om de video van afspeel positie te doen veranderen) niet mee. Ook kan ik hem niet open in Vdub of windows movie maker of wat dan ook. Heeft iemand een idee om dit gaar stuk MPG weer een beetje te fixen? Thnx :)
 
Voor een mpeg heb je echt geen codecs nodig hoor....

Als je het .dat bestand eens kopieert naar je hd en de extensie wijzigt in .mpg?

Als ie het dan nog niet doet, is de cd niet lekker gebrand...
 
Op de cd is het ook un MPEG file maar deze is op de PC niet als zodanig af te spelen. Als de CD gaar is heb ik mooi pech want ik heb het orgineel niet...
 
als er op de cd ook een mpeg file staat heb je grote kans dat het een Svcd is ( super videocd )

deze kun je afspelen door powerdvd of windvd te installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan