JPEG to MPEG

Status
Niet open voor verdere reacties.

guus4

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2001
Berichten
28
Is het mogelijk om een JPEG slideshow om te zetten naar MPEG ??
Dit daar ik dan mijn digitale fotos op mijn DVD speler in de huiskamer kan afspellen als slideshow ??
Nog beter zou zijn als ik hier ook nog muziek onder kan zetten of zo
 
Volgens mij hoef je daar helemaal geen mpeg van te maken. In Ulead DVD pictureshow kun je een slideshow maken en ook muziek meegeven.
Ik kan alleen de site niet vinden. Moet je even zoeken hier in Helpmij. Het is voor VCD en DVD.

Je kunt het best een paar muzieknummers bij elkaar zetten met zoiets als Albumwrap

Ga maar even naar deze tread daar staat de site in en meer informatie.
 
Laatst bewerkt:
ja..

gewoon een programa downloaden om films te maken, daar al je jpegs ingooien en dan avi omzetten naar mpeg..

Ik weet niet hoe je het hebt aangesloten, maar misschien kun je ook een slideshow programma (of screensaver met jpeg ondersteuning, of powerpoint) starten en dan op je videokaart naar de tv laten sturen.

Cyp.
 
ok het gaat erom dat ik mijn digitale fotos op svcd wil zetten zodat ik in huiskamer op dvd spelen deze kan afspellen
 
ja ok bedankt voor de tips ga ermee aan de slag
vraag afgesloten
 
JPEG naar MPEG

Hallo

Ja was dat maar waar filmprogamma downloaden en daar je jpeg,s ingooien,
in mpeg.s omzetten. ik heb n.l. Windows-movie op de p.c
Het lukt me echt niet.Zou heel graag een film met muziek maken van m,n kleinkinderen.
Maar alle foto,s staan in jpeg .ik krijg het niet klaar.
Wie kan me helpen?

b.v.d groetje suffie:confused:
 
@Suffie,

graag een eigen topic aanmaken. Inbreken in iemand zijn/haar topic is niet echt netjes. Daarbij is deze topic al een paar jaar oud.(2003)

Ik sluit deze daarom ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan