Geluid dat hapert

Status
Niet open voor verdere reacties.

KaWouter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 mei 2002
Berichten
1.032
Ik heb een heel vaag probleem. Als ik een AVI, MP3 of WAV file afspeel dan hapert mijn geluid dan doet hij het weer een aantal seconden goed en dan hapert hij weer. Iemand een idee wat dat kan zijn of hoe ik dat kan verhelpen? Ik draai Win XP, P4 2,53ghz met 1 gig DDR Ram en een radeon 9000pro 128 mb kaart. Geluidskaart is een SB live 5.1.
Dit gebeurd zowel in Media player als in winamp en zelfs in WinDVD.

In games heb ik helemaal geen problemen.
 
Is je HDD wel goed aangesloten en snel genoeg ? Ik kende iemand die geen snelle ide kabel gepakt.. hij had ook zulke problemen..



Muurhond,

wow, coole site... die unreal map tutorials zijn goed! en in nederlands :D THNX! Zoek je nog een clan ? Assault standaard of instagib ??
 
Geplaatst door boxtebv
Is je HDD wel goed aangesloten en snel genoeg ? Ik kende iemand die geen snelle ide kabel gepakt.. hij had ook zulke problemen..



Muurhond,

wow, coole site... die unreal map tutorials zijn goed! en in nederlands :D THNX! Zoek je nog een clan ? Assault standaard of instagib ??

Hij heeft een gloedjenieuwe pc zo te zien, dus zal er ook een snelle hd inzitten.

En ik neem aan dat je een clan voor UT1 bedoeld? Sorry, maar ik speel alleen nog maar UT2003.

Ik maakte maps voor UT1, maar nu dus voor UT2003.
 
de patch is voor VIA moederbords en ik heb die niet.
 
Ik heb ook al de nieuwste drivers gdownload maar dat maakt niets uit ze blijven haperen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan