Speed Touch USB Mxstream!

Status
Niet open voor verdere reacties.

chicko

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
423
Goedendag. (ben ik weer)

Ik ben de laaste dagen ff aan het ***** met mijn pc. en heb per ongeluk het modem eraf gegooid, maar kan wel internetten?

in Modems staats niets! (zie bijlage)

Is het verstandig om eerst geheel de modem software te verwijderen en dan overnieuw te instaleren, want upgrade / repair pakt die niet!

Bedankt

Steven

-----

Ik heb Mxstream USB modem van Speedtouch!
 

Bijlagen

  • modem.jpg
    modem.jpg
    31,3 KB · Weergaven: 35
Als je je Speedtouchmodem bedoelt: die zal je daar ook niet vinden. Heb je een analoog modem verwijderd?

Groetjes,
Bennie
 
ja maar volgens mijn instructie boekje moet daar wel een modem staan er moet staan -- Speedtouch Line.. --, Tevens heb ik bij externe toegangen 2 x MXstream staan????? (zie bijlage)
 

Bijlagen

  • mxstream.jpg
    mxstream.jpg
    11,8 KB · Weergaven: 25
Nou, daar heb ik nog nooit van gehoord dat in dat scherm een ADSL-modem moet staan. Noch ADSL, noch ISDN worden beschouwd als "modems".

Wat je ziet bij externe verbinding zijn je inbelverbinding. Die staan er dus dubbel in. Als beiden het doen, kan je er één verwijderen.

Groetjes,
Bennie
 
zo'n ADSL modem hoort toch bij netwerkadapters te staan?
 
onee, verkeerd gekeken , thanks.

Maar wat kan ik nu het beste doen als ik ga naar,-
* start
* Programma's
* SpeedTouch USB

Zie ik bij SpeedTouch Dail-up en Speedtouch Diagnotics
het volgende (zie bijlage)

Als ik op "Speedtouch Diagnotics" (waar het groene modem staat) druk kom ik uit in programma"paint"?

Zal ik hem helemaal verwijderen en opnieuw doen of heb je ander advies, want ik kan nu gewoon internetten, alleen die USB modem staat niet in mijn scherm?

Bedankt

Steven
 

Bijlagen

  • speedtouch dail up.jpg
    speedtouch dail up.jpg
    7 KB · Weergaven: 24
Meelman

ja, Hij staat gewoon bij Netwer (zie Bijlage), maar hoe kan het dan dat ik hem niet meer bij programs pakt, want als ik erop klik gaat die naar Paint!

Thanks

Steven
 

Bijlagen

  • netwerk.jpg
    netwerk.jpg
    24,1 KB · Weergaven: 20
Ja, dat is niet goed. Wat zie je als je op eigenschappen klikt van die snelkoppeling? Zoiets hoort er te staan:
"C:\Program Files\Alcatel\SpeedTouch USB\stdialup.exe"

Ik zie trouwens dat het bovenste icoontje ook niet goed is. Anders zou ik de modem ff opnieuw installeren.

Groetjes,
Bennie
 
Dan staat er het volgende:
"C:\Program Files\Accessories\MSPAINT.EXE"

Zal ik hem gewoon helemaal verwijderen en opnieuw instaleren!

Thanks

Steven
 
In het mapje van Alcatal staat in mapje "Driver" en mapje Phonebook niets, (mis ik de driver dan)

verder zie je bij de bijlage wel het icoontje en die doet het wel, maar nergens zie je icoontje van dail up!?

Steven
 

Bijlagen

  • driver.jpg
    driver.jpg
    14,9 KB · Weergaven: 11
Op zich is het geen ramp, want het zijn maar snelkoppelingen. Via eigenschappen en dan "doelzoeken" kan je de boel weer repareren.

Die Diagnostics wijst bij mij naar:
"C:\Program Files\Alcatel\SpeedTouch USB\dragdiag.exe"

En dialup naar:
"C:\Program Files\Alcatel\SpeedTouch USB\stdialup.exe"

Maar als er niets in die mapjes staat, is dat wel vreemd ja. Misschien is een herinstallatie wel goed inderdaad.

Groetjes,
Bennie
 
Ik ga hem ergewoon afhalen en opnieuw instaleren, of weer is een "repair" proberen, als je me een tijdje niet ziet ben ik aan het ***** mijn USb te instaleren.

Bedankt Bennie

Je hoort van me

Thanks

Steven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan