Albumwrap? mp3 tjes knippen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertom76

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Berichten
47
hallo allemaal

ik ben toevallig aan een paar mp3 filetjes gekomen van 60 MB, dwz een compleet album.
Ik het programmatje albumwrap gedowload, om ze uit te pakken.
Lukt bij de ene wel (blijkbaar een soort zip systeem, want het zijn mp3s maar ik kan ze niet spelen) dus uitpakken, en daar zijn mijn mp3 tjes.

Nu het probleem, er bestaan ook albumwrap albums die ik wel gewoon kan spelen, maar die niet kunnen openen in albumwrap..

nog erger, je zou denken, dan knip je het gewoon in stukjes met cooledit ofzo, maar als ik het open in cooledit, herkent hij het niet, ik krijg alleen een verschrikkelijke herrie.

Dus even kort samen gevat, het probleem is:
ik heb een compleet album mp3, dat ik niet kan openen met albumwrap, dat ik niet in stukjes kan knippen, maar dat ik wel gewoon kan luisteren (van begin tot eind)
Ik zou graag de nummers los willen hebben, en niet elke keer verplicht te zijn om het hele album van a tot z te moeten luisteren

dank u

Bert
 
Je kunt alleen albums die gewrapt zijn met Infamus open maken met Infamus.
Er moeten er meerdere zijn maar daar ben ik al een tijdje naar op zoek.
Je kunt die andere, niet te openen, wel gewoon branden maar dan heb je natuurlijk 1 track.
Als je niet alles wilt afluisteren op de pc dan verplaats je het schuifje van de radio toch! :)

Je moet even goed snuffelen hier in deze sectie. Volgens mij hebben ze het vaak over CutMp3 of MP3cutter.

Aanpassing: MP3cutter Werkt niet op Windows- 2000 en XP
 
Laatst bewerkt:
klopt, maar ik vind het zo lastig om elke keer het schuifje te verplaatsen, bovendien is het lastig om het juiste plekje te vinden waar een speciaal numer begint.
 
mp3DirectCut, inderdaad, ja, heb effe snel gedownload, en een beetje geknipt en geplakt zoals op de kleuterschool,

Prima progje, werkt ook op xp

in ieder geval bedankt elisa
 
Prima progje, werkt ook op xp

Weet je dat zeker? Ik zag op die site staan dat NT 2000 en XP uitgezonderd waren.
 
er stond bij mij dit:

mp3DirectCut v 1.28
Windows NT/95/98/2000/ME/XP,

en bovendien heb ik xp, en het werkt prima
 
Die link werkte gisteren wel, later niet en nu ook niet.
Ik ben naar de site gegaan maar daar staat echt dat het niet kan met XP.
Waar heb jij em vandaan gehaald?
Er staat n.l. ergens wel iets over XP maar dan kom ik op een site van leden. Dus niets :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan