Film red dragon niet goed???

Status
Niet open voor verdere reacties.

hajo1000

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2002
Berichten
231
Ik heb de film red dragon. 2 files van 700mb.

Eerst was hij helemaal groen net als bij james bond, maar dat probleem is opgelost met die topic daarover.
(dus door ffdshow-20020617.exe te downloaden).

Nu is red dragon niet meer groen maar zijn er nog wel grote blokken. op fasttrackmovies.com vind je info van die film.

moet ik nu nog een codec installeren???

Ik heb nu DIVX5.02, Nimo build 8 en xvid
 
wat voor player gebruik je ???

en als je Gspot hebt post eens een screenshot
 
van alles bsplayer, microdvd, all player, windows media player, realone player...
 
Ik heb power dvd ook op pc staan en daarmee ook blokken. Het is dus echt een codec probleem.

Dit is de nfo van de film:

Stoepsel: Perfect rip (DVD screener). Occasional "For Your Consideration" messages scroll through bottom of screen. The bottom of the screen could be cut off because the messages aren't completely visible. End-titles cut slightly short. Needs XviD and AC3.

en beide heb ik...
 
Ik had eerst Powerdvd, die deed het niet goed en toen heb ik Windvd gedownload en toen deed de film die ik wou kijken het wel:) Dus mischien kun je het toch proberen.
 
Correct me if im wrong, maar is et gewoon geen slechte rip? Dat je daarom die van die blokken ziet?
 
Ik denk het niet op die site waar ik hem vandaan heb was hij aan kwaliteit 5/5 sterren....
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door hajo1000
Ik denk het niet op die site waar ik hem vandaan heb was hij aan qualiteit 5/5 sterren....

Dat kan wel, heb ik geen verstand van.

Maar als je een codec zou missen, dan deed de film het helemaal niet. Tenminste, soms hoor je alleen maar geluid, maar zie je verder nix.

Dus ik denk gewoon dat je een slechte versie hebt gedownload, ondanks die 5 sterren....
 
ja dat is meestal wel zo maar hij was eerst ook groen. Toen deed het beeld en het geluid het ook.
Maar nadat ik toen dat file'tje had geinstalleerd (zie eerste bericht) deed hij het wel.
Dus misschien is er nog een codec die ik nog niet heb geinstalleerd die ik wel moet hebben.
 
Bij mijn weten is de codec die je nodig hebt voor Red Dragon de XVID-codec (maar gebruik anders GSpot even). Er zit een XVID codec in FDD show, maar misschien moet je een andere gebruiken (een andere dan die je al hebt).

Bijvoorbeeld
XviD Codec Koepi's built: http://www.roeder.goe.net/~koepi/xvid.shtml

XviD Codec NiC's built: http://nic.dnsalias.com/xvid.html (http://nic.dnsalias.com)

Nog een optie.... gooi Nimo eraf en installeer de codecs die je nodig hebt met de hand. Of gooi Nimo eraf en download de nieuwste versie (als je die nog niet hebt) en doe een custom installatie zonder iig fddshow.
Download de nieuwste versie van fddshow los en installeer deze.

Probeer anders verschillende combinaties van verschillende codecs/codecpacks en filters....

Verschillende mogelijkheden dus die kunnen werken

............trial and error
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan