meer computers aan ADSL

Status
Niet open voor verdere reacties.

aleks

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
167
hallo,

sinds kort hebben wij Internet via ADSL,
wij hebben hier echter 2 computers, vader en zoon
&
we willen allebei het internet op,
nu hebben we gehoord dat dat met een ADSL aansluiting kan, dus 2 PC's aan het ADSL,
maar hoe dan ?
Het is een beetje omslachtig om iedere keer de modem af te koppelen van de ene PC om het daarna aan te sluiten op de andere,
wie weet de oplossing ?

@leks !
 
Geplaatst door aleks
hallo,

sinds kort hebben wij Internet via ADSL,
wij hebben hier echter 2 computers, vader en zoon
&
we willen allebei het internet op,
nu hebben we gehoord dat dat met een ADSL aansluiting kan, dus 2 PC's aan het ADSL,
maar hoe dan ?
Het is een beetje omslachtig om iedere keer de modem af te koppelen van de ene PC om het daarna aan te sluiten op de andere,
wie weet de oplossing ?

@leks !

http://www.kabel-inter.net/index.htm
 
Geplaatst door aleks
hallo,

sinds kort hebben wij Internet via ADSL,
wij hebben hier echter 2 computers, vader en zoon
&
we willen allebei het internet op,
nu hebben we gehoord dat dat met een ADSL aansluiting kan, dus 2 PC's aan het ADSL,
maar hoe dan ?
Het is een beetje omslachtig om iedere keer de modem af te koppelen van de ene PC om het daarna aan te sluiten op de andere,
wie weet de oplossing ?

@leks !
http://go.to/wintips
 
lees deze tips van Steve even door over hoe je internet kunt delen.

succes:)

p.s. gebruik de zoekfunctie op deze site ook eens, dit onderwerp is al heeeel vaak aan de orde geweest.
 
[edit]Nl special was me net voor.:D[/edit]
 
Netwerkkaarten erin, crosscable ertussen zonder hub of router, internet share finctie aan zetten, et voila.
Mouze.
 
WinRoute

Hallo lotgenoten,

ik heb inmiddels alles en aangesloten: Netwerkkaarten, crosskabels, hub en WinRoute, maar ik krijg het spul niet aan de praat, nog steeds kunnen we maar met 1 computer via ADSL het Internet op. Ik heb alle tips nagelopen, maar waar ik niet uitkom dat zijn de instellingen voor WinRoute. Kan iemand me dat in normaal Nederlands uitleggen of weet iemand een Nederlandse site ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan